Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVrah
20. 06. 2004
9
1
7969
Autor
leenai
Zrcadla zkřivená, stíny a mihotání,
cítíš ten pach, to smrti zalykání-
střepy vzpomínek, bodají,
zavzlykáš potají?
Co dáš si sám, co věnuješ si právem-
stuhu ze slz, náhrdelník z nicoty,
jsi-li v chvění citu zbaven,
čí zajmeš životy?
Bezhlesně řveš do stínů,
čeho jsi pln, čí cítíš nevinu,
ne svou, jen ne tu svoji,
ty víš- jsi tím, čeho se svět bojí.
1 názor
jes !
výborný, báječný, úžasný, má psychopatická dušička se tetelí blahem, asi si odskočím někoho zazavraždit, jenom tak maličko, navečer se člověk nemá přecpávat.........
:))))))))))))))))))))))))
Ttt
jako já s kámoškou ... máme svou skříň, kterou s sebou všude berem a v tý máme různý náčiní na zabíjení, třebas i takový pádlo je velice užitečná věc vhodná k ubití... ;))
... a nádherně nenápadná - pádlo po akci umeješ, a kdo může mít jakýkoli podezření, že jdeš po ulici s mokrym pádlem, no co, jdeš z loděnice, né? :))))
jo, přesně :-D
já se zas někdy ozvu, ju? teda ty se ozvi a já se ti ozvu zpátky, nebo já se ozvu a ty uděláš ozvěnu a já tý ozvěně ozvěnu.... mno každopádně teď už musim pádit, takže já pádim, ju? ciao... a dík za všechno, skvěle jsi mi zvedla náladu, řehtala jsem se tu celou dobiznu... :))
pppaaaappppaaaaa
Nádherná. Perfektně bez zadrhnutí se čte a už na poprvý hodně osloví. Můžu snad netipnout? :)
P.S. "Jsi-li v chvění citu zbaven." - To je prostě paráda.
je trochu starší, ale z rýmovaných asi nejpodařenější (pokud nepočítám Lajmilhuli), tak mě moc těší, že se líbí :)
oo mnohem lepší - řadím do klubu :-)
forma je fajn, obrazy good, a dobře se to čte
já říkam, že se lepčim, tohle jsem napsala celkem nedávno... ;)
děkuju, ste na mě moc hodný
Řízek_avíz
25. 08. 2004
ehmehm, já vim že su jen hloupá Dolente, ale nepíše se náhodou "nevinu" jenom s jednim N?.... ? ...squííík, to já jen tak motam kraviny, toho si nefšímej.... :o)