Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS láskou
23. 06. 2004
28
0
12814
Autor
Craerassy
Na kříži ležet budu
do dlaní sevřu znamení své touhy
a slova modliteb
kotníky nohou spojím
v růženec neřesti
kolem tvého pasu
a prvním pohybem
vzdechy tvých dávných žen
tam v jejich přijímání
předám ti zkušenost svých mužů
stokrát jsi dostal ženu
na kříži budu lhát
vydechnu jméno tvé
na přiblížení ke rtům
stokrát a poprvé s láskou
jdi k čertu
Je na mě moc pozdě...proto nebudu žvanit a omezím se jen na tichej tip*:)
ale ale, tohle moc ne e. trochu bývám poslední dobou alergický na jakékoliv podobenství s křížem :-) tak nějak mi to přijde celé obehrané a vyznívá pro mě všechna ta vzdorovitost jaksi do ztracena... mnjo, nemůžu taky pořád chválit ne? :-)
Miroslawek
02. 07. 2004
Míwo, nechej toho... ta představa se tvoří podle tvých reakcí tady, takže se na ní podílíš i ty, a mně fakt není osmnáct, aby na mě zapůsobila tvoje třicítka..
:)
Promiň, Crae.. už mizím..
:)
Miroslawek
01. 07. 2004Miroslawek
01. 07. 2004
:) jo, kdybych si to nemyslela a nezkoušela, tak zrovna ty budeš poslední, komu bych to říkala.. Já jsem toho od tebe už pár pod kritikama přečetla, takže vím, s kým mám tu čest..
Hm, koukám, žádný úsměv, to vypadá tak akorát na pohlavek :))
ale já už jsem velká, víš?:)
a bubáků se nebojím :)
Miroslawek
01. 07. 2004
:)) Stačí jeden ksicht za celou větou.. On dělá docela divy :))
Občas jsem si říkala, jestli nejsi nerudný stařec... no..
:)
Miroslawku, mně tam malovat úsměv nemusíš, ten bývá i v ironii..já tu nechci psát o stébelcích a kruzích a ptáčcích se zlomenými křídly, tohle je zase moje ironie a ačkoli se spoustě lidí nelíbí, mě i negativní kritiky nutí psát v úšklebcích, takže se ani o marné snahy nepokouším
synáčku, znám, to říkal přeci Vlasta Burian ve filmu...jo...mám sklerózu, je to jistý.....-))))
Tahleta je pro mne přesně ve stylu onoho známého... "Sice nevím, co to znamená... ale uráží mě to...!"
TIP... a díky!
Myslíš, že na kříž patří i ženy? Jednu jsem tak namaloval a ortodoxní katolíci to málem nerozchodili...
Pave...tím se netrápím...nebudu volit slova, abych se někoho nedotkla...dá se malovat rovnou do rámů...?:-)
přeji, ať láska vydrží...a neboj, já jen ironizuju, je to psáno s úsměvem, ne s nenávistí..:-)
JiKo, já vím, že jsem se nevytáhla, ale musím se nějak překlenout přes své neplodné období, no ne?.-)))
Nepotřebuješ oplodnit?:-)))
To dělám také, vlastně já zatím jenom překlenuji neplodné období, ale otázkou je jestli vůbec nějaké plodné někdy nastane.
S trochou cviku se dá totiž psát blbě nekonečně dlouho (mluvím o sobě).
Jiko...ať tě s tím oplodněním nevezmu za slovo...to by pak byla tvorba...samá erotika by hýbla písmákem:-))))
Uj na mě příliš moc kristusů a křížů a ták, které zde slouží jako symboly ale přesto i ten závěr (takový dost standardní) to nevytáhne.
Ale jinak samo pěkná věcička, přečtu si ji raději než namátkou jakékoli nováčkovské zde
dismorphia
23. 06. 2004Dr_Mephisto
23. 06. 2004
zvědavý doktůrku...to je jen rozcvička, nějak zase musím začít po té pauze:-)
Dr_Mephisto
23. 06. 2004
nejsem expert na modlitby, znám jenom těch pár základních ... ale tahleta tvoje křížově růžencová je dost zajímavá ... :-)*
:-) jo, jo, rozcvička po dlouhé pauze je potřeba. Aby nedošlo k úrazu při náhlém vypětí sil .. :-)
jen ty "dávné ženy" - to je jak Lešek Semelka .. :-))
si ale stejně tipnu, protože mám pro Tebe slabost .. :-)
T.
kotníky nohou spojím
v růženec neřesti
Mám radost z Tvého dílka po delší pomlce. Píšeš, že je to jen rozcvička, ale moc pěkná, těším se na další - a dávám velký TIP