Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKouzlo únavy
23. 06. 2004
12
0
6548
Autor
Seregil
V dáli
smítko padá.
A já myslím
na slabost
v očích.
Krvavá linka
pokyne příslibem
spánku.
Kde je čarovný
tlukot srdce?
Ukryl jsem ho
ve sklenici s pivem.
Jen dým zahalí
ticho v nitru.
Dvakrát jsem kýchl.
A v potocích
kofeinu se ztratí
i ta poslední
kapka únavy.
Další pivo, prosím!
Nálada popsaná opravdu pěkně a v dnešním zkaženém světě dle mého názoru se nelze bez nějaké té drogy obejít,
tehotnej_hroch
25. 06. 2004
líbí....
jasně, že jsi grafoman a měl bys konzultovat s protialkoholním...:-))
darksky: samozřejmě ho nechávám vyspat...:-)
Seregil: nepomlouvej....:-)
Navždy_Tvůj
24. 06. 2004Luční_kvítí
23. 06. 2004
no, az do toho piva to beru, ale za takovouto propagaci akloholu nemohu tip dát.
rekl bych ze nejsi alkoholik ani blazen, grafoman mozna :-)
rozhodne se ale asi potrebujes vyspat
jestli jsem to spravne pochopil :-)
casto se mi stava neco podobnyho a dost casto v praci :-)
t*
a vyspi se jestli te teda studanka necha :-D
darksky... hezky se staráš.... :)))
Byl to jen nápad toho okamžiku... já se cítím poslední dobou poměrně vyspalý.... studanka mě nechá... hm... jakkdy...
Ostatním dík za názory....
Šikibu... kdyby jen lehce... kam sám přijdu napíšu pár věcí a odejdu... no a mam vystaráno... :))
Abyss.. někdy tě pozvu, ať víš, jak to tam vyzerá... :)))
další pivo prosím...
přesně tak...včera jsem tuto větu použil 8x :)))
měj se fajn
m.
Ha ha ha.....ted si me pobavil....Nedavno jsem byla v Praze, desne unavena z hluku, smradu a neustaleho slapani za krasnymi misty -> a tak jsem si neustale sedala nekam do zahradek na kafe anebo na pivo. To pivo bylo desne dobry a jeden se citil sice unavenej....ale tak nejak zreaxovanej. Nekrasnejsi misto co jsem tam nasla bylo na Petrine, na Nebozisku, kde z jednoho leje nez se tam vyskrabe a pak sedi, usrkava pivo a diva se na Prahu v doliku a rika si, ta Praha krasna...:-)))