Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpověď
24. 06. 2004
1
0
2942
Autor
záhadná_prokletá
Dávno, co sen se ztratil,
dávno, já nezaplatil,
teď marně vzpomínám,
kam jsem lístek z pekla kdysi založil!
Jen horko a prach,
hříšníci i strach,
vždyž já místo žití jenom živořil!
Rozdával se po kouskách a radu tvou zneuctil!
Ref: Prý stačí jen žít,
stačí jen dát,
hodiny mý jsou už sečtený!
(repeat)
záhadná_prokletá
18. 08. 2004
A jak se jmenujou??? :o) Já jsem přes muziku zatíženej, zvlášť přes tu z hospod... Takže by se mi to mohlo hodit... No teď čerstvě (asi dva měsíce) jsem si splnil sen a udělal jsem si takovou menší produkční společnost, takže jsem konečně sám sobě šéfem :o)))
záhadná_prokletá
18. 08. 2004
Fénix...To už jsem někde slyšel... To ostatní mi nic neříká, poptám se... :o)))
záhadná_prokletá
17. 08. 2004
Jmenujeme se Apogon... si neznáš viď? :o) Nedifím se... My jsme kapela tak akorát do hospody, nejdřív zapějem, pak jí vypijem...
Nový CD jsem slyšel jen okrajově, protože mě k tomu "nutilo" moje zaměstnání... Jinak jsem si ho vzal domu a doufám, že bude čas si ho poslechnout.
No nevim, jak s tou melodií, mě to tam ňák nesedí.. :o) nefadí...
V tom pekle byl žár,
pár čertů a bar,
tam chtěl jsem i žít,
vždyť snad život by i cenu měl.
***kurňa dneska mi to nějak nende... No taková blbost, co mě teď napadla. To má nějakou konkrétní melodii? Chtělo by to jí slyšet a líp se tak do ní vžít. Taky nemůžu přesně vystinhout ten nápad... Zkus mi o tom třeba napsat... :o)