Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKampa 2004
28. 06. 2004
1
0
15857
Autor
Bebitka
letošní KAMPA se odehraje
17. července
na obvyklém místě
co je potřeba vědět:
- hodina srazu je neurčena, ale kolem oběda už budu nervózní, pokud vás neuvidím v hojném počtu
- pálky, lítací talíře, míčky, línej tenis... všechno s sebou
- veřejné klozety po ruce (vloni za búra)
- občerstvení taky s sebou, možno i plavky
- něco pod zadek (bude-li po dešti, jako když najdem)
VÝZVA:
mazáci, připisujte sem event. nováčkům, co ještě by měli vědět...
drfaust: Bohužel světelné podmínky nebyly ideální - většinou jsme byli ve stínu a pozadí zalité sluncem. Jen u některých snímků jsem přisvětloval bleskem - šetřil jsem baterii.
tak koukejte všichni přijít... ještě jednou opakuju místo pravděpodobnýho setkání: dojdete na Kampu (na Kampu se doptá každej), přijdete po asfaltovým chodníčku volným krokem za neustálýho rozhlížení asi tak doprostřed, kde se vám po obou stranách budou prostírat travní plochy... stoupnete si zády k budce veřejných záchodků a na trávníků před vámi bude nějaká upoutávka... např. oranžový čátek uvázaný na větvi strmu, papírová cedulička opřená o zem bo tak něco... tam někde budu sedět já a vyhlížet vás... přesný místo není možný určit, s ohledem na turisty a pejskaře a opalující s emilence a tak... kam se vejdem, tam budem!
beb: a etě mališkost. Sedět tam budeš toho sedmnáctého od 00:00:01 hod? :-)))
Noe1: ále prd! :-))) sednu si tam, ale až se důkladně naobědvám, čti všechno a nezlop mi :)))
hodina srazu je neurčena, ale kolem oběda už budu nervózní, pokud vás neuvidím v hojném počtu
viz upoutávka
... žel nedorazím... jsem ve fachu a uvolnit se nemožu.... taxnad jindy... ;./
beb: rád zlopím :-)))))). Číst fšecko???? Sem snad magor :-))), čtu v podstatě jen sebe a chrousta
"opalující s emilence"? nějak špatně skloňuješ, Beb... nemá tam být "opalující s emilencem"? ;-)
ne, tam má být
...opalující s Jeho Eminencí... kardinálem Rišelyjéé .. ;-))
beb: (ka)kaji se, nedifim se a pokud nebude vše jinak, poo zakotvím archu ;-)
Vio: tsss, se mi zamotaly klapky, no :-p
papouch: bane, "opalující se e-milenci" tam budou, vsaď se :))
fungus2: jen přindi :)
No já se tam určitě objevím, ale večer mám pak koncert tak se pak může přesunout do Libně do Hospody na Korábě ... Je to v Praze (to kvůli Papimu) a vstupné jsou piva, co se tam vypijou!
Zolo: Hele no vidíš, to nejni špatnej nápad, uvidíme, co se s tím bude dát dělat :-)
au au, to je škody... jechám na svarbu k budějcům, todleto asi nezmáknu :-( fňuk...
Tak změna, možná se tam objevím, pokud mi to dovolí zdrav. stav :-)...jen nevím jak vás dyžtak poznám?!
no, doufej, že nebude povodeň, jinak by to byla celá Vltava..
Někde na trávníku.. Bebitku poznáš a Kampa je maličká :)
Navždy_Tvůj
02. 07. 2004
...např. že koupat se oblečenej v Čertovce s mobilem v kapse je blbost... :-)
Možná se tam incognito objevím... schválně, jak dlouho zůstanu nepoznán? ;-)))
Ach jo, tohleto je děsná škoda...17. se právě vracím ze soustředění...ach jo :-(
17: bezva... co ještě s sebou? Ženský, berte nahý těla či jejich části, letos zas přivezu barvy ;o))))) Viď, kali? ;o)))
Pálky myslíš jako bejzbolofky, kdybysme se si navzájem znelíbili, že bysme se zrovna na místě pobili????
m.
Vio: Ty zas budeš vobcházet Kampu v hubertusu? A pod ním nic, jen fiží? ;o)
m.
Proklí, kdybych tam chodil jen tak, písmáci mě snadno poznají podle slavného kalendáře ;-)
papouchu gdo by ti todle uvěřil?! :-)))
Vio: no, aspoň mínusstodvacettřiminut ;-)
ECO&sk8ergirl: škoda škoděnka... ale napřesrok bude zas :)
Prokletí: písmáci se neperou bejzbolkama... jedině verši! :-p
Daisy: budem se těšit :)
Vio: Tebe fotili do kalendáře Pirelli????? Gratulíruju, fešando ;o)
Bebit: mnojo, vono dostat celým Skácelem pře hubu, to je taky rána bichlou ;o)
m.
Bebit: no asi jsu moc náročný, aspoň do Barum, a aby to nebyl úplnej hárd, tak Barum Galuzka ;o)
m.
Myše líné, mušelíne ;o))))
Proporce proporce, Vio je na porce... no, každý máme svou úchylku ;o)
m.
Noe1: jestli bude volno na "starým fleku", najdeš to takhle: jdi po čmuchu až k veřejným wc pod stromy - postav se k nim zády - nosem budeš mířit přes chodníček na louku, kde se většinou povalujou různý lidi - a tam někde se budem povalovat i my :-))) když si vzpomenu, vyvěsím na nejbližší strom nějakou lákavou cedulku bo tak něco...
Cedulku? Jako třeba Kubánské pomeranče 20 Kč za kilo? ;o))))))))
Dneska jsu ftipná, až se mi od chodidel kouří...
m.
Proklí vtipnou sem písala, né snad? kubáně za dvacku mi teda nepobavěj ;-))) a vůbec: radši si přemáchni plafky, vopucuj protézu a nalešti ostrovtip, bo budem volit MISS KAMPA 04!!! ;-)))
Na co plafky, když budu mít vypucovanou protézu, se zacvaknu do ní a budu hnedka jak Dejvit Hajzlhóf pobíhající po skelný vatě ;o))))
Jů, přihlásím do soutěžě svýho pivase, enže ešče nejni zletilej, neva? ;o)
m.
Když Písmák, tak vyvěsme tlustou bichli. Třeba toho celýho Skácela.
Pevně doufám, že budu.