Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoc štíra
Výběr: Print, Lyryk, srha
29. 06. 2004
32
0
14036
Autor
Craerassy
Všechna ta ve mně
má malinkatá já
obrácená do koutů
vzdorující
rozmazlená otevřeností
dveří s rozbitými zámky
jakože nahá
bušící pěstičkami
zachumlaná
do všech těch útočných
kočičích pohledů
kopající do zamčených
kdysi hladkých stěn
rýhy na nich jsou
naléhavým důrazem
ve šrámech na těle
stále víc otevírá
zaryté mlčení
tvé
nespoutaná
noc štíra
No to jsem to tedy zvorala! Ne, nezvorala, ty jsi výjimka!!! :-)) Moc mne těší, že jsem neztratila tvoji náklonnost :-))
Markel, moc děkuji za návštěvy! já jsem štír, ale neboj, tebe já prostě miluju!!!.-))
jo, štíři to jsou, pane, smečka
na každýho koukaj, jako na blbečka (moje osobní zkušenost)
báseň moc krásná - T
Velmi zajímavá...taková lechtivá. Sakra jak jsi to dokázala? Nemám slov. Prostě tip.
BTW: Noc Lva očekávám, je to moje znamení ;o)
Azathe...je tu i noc Lva...a moc děkuji..jsem ráda, že se líbila, štír je zase mé znamení:-)
Je? Jůů, hned se jdu podívat! Lev a Štír jsou prý nejsilnější znamení zvěrokruhu...říká se, že Lev je král a Štír královna :o)
Dík.
Máš pěkný smysl pro rytmus — hezky ti báseň plyne jako měkká voda. Taky o žádný klišé člověk nezavadí. Bohužel i vyznění plyne jako voda, odplyne... a je pryč. Nemyslím, že by báseň byla sterilní. Jen nezanechává žádný otisk.
Nepatřičné a nadbytečné mi přijdou dva poslední řádky. Nefungují jako pointa a nemají v předešlém textu kontinuitu. Jakoby příliš se chceš dostat do tématu (zadání).
Quoniam...ano, chtěla jsem se dostat do tématu..proto jsem tohle napsala...:-)
Jestli máš takových básní víc, stálo by za to svázat je do sbírky, nebo alespoň uvést prologem. A to zbytečné odrolit.
Quonimam...pokud máš na mysli erotiku, musela bych to svázat skoro celé:-))).. a copak by mi tu chtěl drolit, kluku?:-))
rád bych přišel na kloub tomu, co mě nutí číst tvoje "psaní" víc než jedenkrát. přemýšlím o tom, že ne vždycky platí, že svět je zbytečně složitý. někdy je ta složitost rozmanitá a nalézám v ní věci dřívě neobjevené. těžko to vyjádřit. prostě tě rád čtu :-)
pročpak ne? já jsem chytrá holka, to teprve uvidíš, jen co tě začnu číst:-))
to jsem teda sám zvědav :-)) ale pokud mohu soudit, tak to podle toho co pišu na pismáku nelze posoudit :-))
no... posuď sama :-)
jejda, já zapomněl, co vlastně posuzujem... no, ať už je to cokoli, zcela jistě se to nehodí jako kritika pod tvé dílko. pokud ovšem neposuzujeme to dílko :-)
tebe posuzujeme, ale máš pravdu, já se ti brzy přemístím pod tvá dílka:-))
ok, tak zatím dobrou noc a zítra (již za pár minut) se ozvu
(tím "za pár minut" jsem myslel, že zítra je již za pár minut, ne že tu budu přes půlnoc :-)) )
krásné sny..taky už půjdu a zítra se ti u tvých dílek budu zvlášť pozorně věnovat:-)...vlastně dnes..:-))
Toš není to špatné :-)
Faktickou přesnost nemohu posoudit páč jako materialista nejsem příznivcem horoskopů a tak neznám štírovu charakteristiku.
ps: doma štíra mám, ale že by nějak významně zarytě mlčel...:-)))
JiKo...zaryté mlčení je myšleno jinak...je to záležitost vnitřních pocitů...štíři se nevydávají, jiní se vydávají jim...:-)
i ty jsi stirice? hmm... neboj, uz to neboli. bylo mi ji lito, chtel jsem ji pomoct. vybrala si spatnou cestu a ted uz z ni nedokaze sejit. snad ani nechce. brzy se znici a je to skoda, protoze je to jinak moc fajn holka :o(
tvá slova uvnitř zodiaku . . .
bude z toho sbírka?
líbila by se mi (myslím)
Lasy*
ne, Lasy, nemyslím...já neumím psát na objednávku...tohle šlo samo a když tu čtu jiná dílka některých mých oblíbených, mám chuť se smazat:-)
smazat? rozhodně ne, ani náhodou!
nepiš na objednávku, to byla jen chvilková indispozice v kritice :o)
Lasy
Miroslawek
01. 07. 2004
znam jednu stirici... bohuzel... :o( pripomnela jsi mi smutek a litost... :o(
"rozmazlená otevřeností
dveří s rozbitými zámky..."
Celá je ale fajn...
TIP...a díky!
rozmazlená otevřeností
dveří s rozbitými zámky
jakože nahá
bušící pěstičkami
zachumlaná
do všech těch útočných
kočičích pohledů
:)
..buší pěstičkama, dupá nožičkama a nafukuje pusinku ... jo jo jo... :-)
T.
Znamení štíra velmi pěkně vyjádřené. Píšeš moc krásně Tvoje díla mají - jak já říkám "náboj" a to ke mně promlouvá.... Díky a veliký TIP