Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoc lva
30. 06. 2004
17
0
11914
Autor
Craerassy
Příteli mých nocí probdělých
odkládáš křídla papouščí
do pýchy obnažuješ tvář
Noc pěsti v dlaně rozpouští
na každé z nich
penízek pro štěstí
Z ramen mi stéká tma
Ty
dítě Slunce
si ji oblékáš
vracíš mi touhu v hodinách
silou svých znamení
o horká čela
stavíš tu proti sobě dva
žádostivá
a
spalující
noc lva
Čokoládová - krásná fotka krále savany :-)))
Craerassy - i já děkuji, hledáme pro náš klub lvy a dílka související :-)))
Čokoládová
04. 07. 2005Čokoládová
04. 07. 2005Sn_vojáček
25. 02. 2005
Sn_vojáček...ona je spíš psaná z pohledu ženy..na Tebe by spíš seděla, kdyby ji psal muž, ale takový pohled, to bych asi neuměla..:-)
Mno...ten papoušek mi tam nesedí. Popravdě v tom vůbec Lva nevidim...kde se schovává? Nebo utekl? Dovolíš mi zkusit sepsat "Noc Lva" v mém podání, nebo by to bylo příliš troufalé?
Azathe...papoušek je tady barevnost lásky, milování....
a budu moc ráda, když ji sepíšeš..pošli mi pak avi, prosím:-)
JiKo..stavíš tu proti sobě dva o horká čela...já nevím, jak jinak to říci...někdy je vztah věčným protivenstvím...
Miroslawek
02. 07. 2004
Aerotik víš o tom prd asi, nesmysly blábolíš ty, protože naopak - žádnej přechod není a vlastnosti znamení se projevují právě nejvíce tehdy, když je znamení "mladé". Ty jako suchej astronom se na astrologii díváš materialisticky, což je pitomost.
A věcmi jako např. ascendent tě přetěžovat nebudu.
Nedělej chytrýho a nemontuj se do věcí, o kterých nemáš šajn.
Já, například, jako tříhodinovej Lev nemám z Raka ani měkkej znak, víme??
Dále soukr., pls.
papouchu, já jsem o astrologii také leccos přečetl a přinejmenším některé prameny udávají i ty mezilehlé vlastnosti. Co je to doopravdy "horoskop" a význam termínů ascendent, sextil, quiumqunx, domy apod. také vím.
Což ovšem neznamená, že bych té složité pseudovědě věřil.
Miroslawku, tady nešlo o překlady...to seknutí drápkem bylo před přečtením některých tvých dílek...teď bych to napsala možná malinko jinak...s odstupem času...tvá noc lhář...:-)
jen nepodléhej svodům milý
ženy jak had své tělo kroutí v tanci
a hruď ti teplem hřejí
miláčkem láskou nazýván jsi
než dostanou co chtějí
pak spatříš znamení
co klikatě se vine
a oči roztoužené
mění se rázem v jiné...
:-)
Miroslawek
01. 07. 2004
nabírá vodu do cedníku
svazuje stonky květinám
v mramoru záhon lišejníku
pohledu z okna chybí rám
maluje prstem na zeď písek
ostrovy přemístil na pevninu
pohmatem ženám po obrysech
vykreslil lživou noční vinu
pravdu prý srká po lžičkách
pyšný jak páv
:-)
K té debatě o znameních: Když už vycházet z toho astrologického nesmyslu, tak není podstatné datum, ale poloha Slunce na obloze. Do téhož znamení vstupuje každý rok jindy, liší se to až o něco víc než celý den. Kromě toho v případech těsně kolem té hranice se prý projevují vlivy obou znamení, takže tem kdo je třeba u hranice Raka a Lva je zčásti jako Rak a zčásti jako Lev.
Aerotik...já se ve znameních opravdu nevyznám, ale o poloze Slunce vím, protože jsem na netu hledala kvůli papouškovi toho Lva a něco z toho jsem zřejmě i použila:-)
Nádherná! Promluvila ke mně moc... jsem totiž lvice...
Díky a velikánský sluneční TIP
vesuvanko, mě to nepřekvapuje..je v tobě síla, vytrvalost, vášeň...lví srdce...jojojo...lvi mi kříží cestu životem a stavějí mě na nožičky, když bývám občas umorousaná a unavená ..:-)
jůůůůůůůůů to je krrrrrrrásnýý
lvíče papouší děkuje moc (nebo papoušek lví? :)
píp :>
vesu.: co dybysme založili Klub Lvů? :-)
Jo, tak tohle je moc dobrý.....nevím jestli je lepší včerejší Štír nebo dnešní Lev, zdá se mi to obojí stejně dobré, ale každopádně.....nechceš napsat o každém znamení?
Slibuji, že jednoho dychtivého čtenáře už máš....:o)))
Craerassy - díky moc - těší mě, že Ti lvi dodávají sílu... Mě celý život přitahuje všechno mimořádně silné a mocné - slunce, sopka, oceán, lev, dub, ale na druhé straně i to jemné a bezbranné, které bych chtěla bránit...
Noc pěsti v dlaně rozpouští
na každé z nich
penízek pro štěstí
To je překrásné ... ***-* (+ klub, mohu?)
Štír byl lepčí..mnohem.
Tohle je ( omluva papouchovi, který za to nemůže ) na objednávku a je to znát.
Jen na efekt. :-)
sleepi.: ne, říkal jsem PO půlnoci, slípinko, po, asisisto spletla.. nemochsem říkat před, a navíc, říkal jsem, že jsem lvíče, ňaf, ňaf :-))
Dero..moc ráda tě opět vidím..už jsem myslela, že jsi na mě zanevřel...samozřejmě, že můžeš:-)
romi, já o znameních moc nevím..papouška jsem musela študýrovat v horoskopech, abych to mohla napsat:-)
ves...já to vím, je to z tvých dílek cítit...jsi kouzelný človíček plný lásky, a proto se k tobě vždycky ráda vracím:-)
De...psát na efekt...hmm...přemýšlím...jo!..na efekt a natruc jsem psala Lolu, tohle se ti nemusí líbit, ale na efekt psáno nebylo..opravdu ne..na přání ano:-)
lvípoušku, jsem moc ráda, že se líbila, já lvy znám, ale pravdou je, že podrobnosti jsem vyhledávala v horoskopech:-)
Pomerančová
30. 06. 2004
Papouch,
to je dobrý nápad založit klub lvů - jsem pro... díky
A přede mnou se ozval další lev... myslím, že nás tu bude víc
to je v pořádku, já se zde moc rád ukazuji
a děkuji za Tvůj zájem, ani nevíš jak moc mne to těší a jak jsem tím překvapen . . .
Lasy
dismorphia
29. 06. 2004
dis...mám velikánskou radost...ty víš, že na tebe já dám moc a to nelichotím!