Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejsme zbabělí ...
02. 07. 2004
5
0
3596
Autor
buublinka
století se přou
v protivětru
zemřel komik
a oblékal smysly v modro – žluté
střechy se chvějou;
zazářil déšť slunovratu
-
násilí projevem vyšroubované
hravosti
když věnná města
zůstanou s hradbami nedobyta
a každý šílený
bude moct
přepisovat dějiny
počkám si až konečně zemře
obyčejný člověk
buublinko, to znělo skorem dopáleně..
k dílu to, žo nevidím opodstatnění toho pupíku, totiž puntíku a že mi to přijde jako kus z něčeho delšího... a něco mi to žluto-modré a slunovraty připomínají...
tož tak...
a obyčejný člověk umírá co chvíli..
Elyn, ale ne, nejsem dopálená, jen tu mít Akrije ...
Chtěla jsem jen něco k dílu, to, že puntíky dělá worry mi nepomůže k tomu, abych se vyhla chybám, víš? A když už mi sem zavítá někdo, kdo by na ty chyby mohl poukázat, logicky si ho tu držím déle.
Puntík je přeměna pomlčky. Můžu předělat, není problém a důvod, proč tam je - zpomalení. Sice to vypadá, že jeden verš je středem báfně, leč není tomu tak.
K připomínce, že je to z něčeho delšího - možná vytrhnuto - odpovídám, že není. Možná jsem nedala velké písmeno a tečku, ale je to pouhopouhá myšlenka
zarovnaná
do veršů.
Jakoby.
tož tak ...
století se přou v protivětru
Díky.
A ještě ..., zkus si vzpomenout, co ti pasáže říkají, docela mě to zajímá.
hele, puntíky v díle tu používá worry... že byste si taky dobře rozuměly?
:)
Ne, Elyn, nerozumíme si. Nečtu ji. Puntíky v díle a nebo kdekoliv jinde používá OpenOffice.
Ještě něco k dílu?
smajlík
hmm tohle se mi líbí.
- ten začátek se povedl. smysly v modro - žluté. už pro tu představu. mňam
- a potopm ten konec. zářivě.
dávám tip a ani se nemusím rozmýšlet
Já to chápu! Maník fandil Teplicím a když se dověděl, že uplácej rozhodčí, tak ho kleplo.
Nechápu to ale líbí se mi to :) Teda myslim že se mi to líbí...He? Jo akorát sem myslel že jako umřel kominík co spadnul z komína když ho sfouknul protivítr a bacil do střechy že se ještě chvěje...Ale přehlíd sem se a špatně si to vyložil...
Ve skutečnosti to byl KOMIK, co spadnul z komína :)