Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepocit
04. 07. 2004
3
0
4886
Autor
arthamir
pocit
mám ruce položené
na tvé nahé hrudi
něco je ale pokažené
tvé srdce studí
mám ruce stále
na tvých oblých bocích
ačkoliv mohu dále
mám z toho zvláštní pocit
mám ruce položené
na tvé nahé hrudi
něco je ale pokažené
tvé srdce studí
mám ruce stále
na tvých oblých bocích
ačkoliv mohu dále
mám z toho zvláštní pocit
Řízek_avíz
03. 09. 2004
Tak s timhle mám taky trochu problém - a vypustil bych to "ale" - přijde mi to lépe čtivé bez toho :)
to tehotnej_hroch: máš pravdu, ani mě tahle moc nesedí. nemá pro mě tu správnou náladu a není ani trochu něžná. neměl jsem ji sem dávat... :-(
tehotnej_hroch
13. 07. 2004tehotnej_hroch
12. 07. 2004
to Aritmie: třeba až si to přečteš zítra, najdeš tam zase nějakou jinou chybičku... :-) (eh, to si věřím, že to někdo bude číst tolikrát, co?) :-))
chyba to byla,ale moje:)ještě bych se pozastavila u rýmu bocích /pocit..
to Aritmie: a proč? já třeba dnes trochu sportoval a řeknu ti že mám v bocích nějakej divnej pocit.. :-))
po pravdě mi to nějak nesedlo rytmicky.Ale když jsem si to přečetla dnes,myslím,že ta připomínka byla zbytečná..
to Aritmie: a copak ti tam chybí? na mě je tam toho chladna celkem dost...
to teqrilla: myslím, že máš pravdu. původně jsem ho tam neměl, nakonec jsem ho tam dal, "ale" jsem neudělal asi dobře :-)
díky :-)
to sleeping_beauty: a co myslíš, že bych tam měl dát. vypustit "ale", nebo to celý přepsat (nebo rovnou zmačkat roztrhat a zahodit :-)) )
to sleeping_beauty: "mé srdce má prošlou záruční lhůtu" :-)) (ha ha - to je dobré). možná to byl trochu záměr - v té básničce...
díky za kritiku :-)