Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDrama touňský
05. 07. 2004
9
2
5010
Autor
Barman
To si jednou žabka Hrabka skákala cestou necestou, kterou jí však záhy zahradila kravka Mádlová, co si nabrnkla bejka Cézara, a ta kravka zle zabučela na zmatenou Hrabku, která ztuhla a vypadala tak sochovatě, že si ji Mádlová spletla s šutrem a kopla do Hrabky, která tak vzlétla jako letuška a zaplachtila nad rodnou touní, což bylo moc hezké, ale ztuhlá Hrabka padla ztuha na tuhou zem, kde si zarazila větry, a tak ten den už nefoukalo k radosti vážky Lašky, kterou posledně hurikán odvál na poušť, a tak měla křídla téměř nemožně zmožená tou zpáteční poutí, takže Hrabka měla vskutku dobrý skutek toho dne, a když se vzpamatovala, doskákala i s těmi větry do tůně, neb měla chuť na žabáka Olina, který byl nejzelenější rosničák široko daleko v širých tůních široké, leč úzké země, oplývající širokou škálou žab, a tenhle Olin si myslel na Hrabku a ona jej škádlila širokou kloakou a ani nikdo neví, proč nemaj pulce rozpustilce, když se tak rádi mají, hlavně že se zajímají, jak ten den hodujou hovada a zda vysajou Mádlovou, tu potvoru nevkusnou, co Cézarovi uhejbá, když si chce skočit, a pak se vytahuje, že jalovicí stále jest, aby ji kous pes, jenže ani ty hovada nechtěj kousat do té krávy Mádlovky a raději vysávají myši, potkany a rejsky, co tolik přitahujou pejsky kousálky, a pak si s nimi povídají, koho kdo zakous, to se Hrabce nelíbí a Olinovi povídá: "ať si políbí, hovada," a má recht, vždyť je to kráva a Cézar bude brzo vůl a ty hovada - škoda mluvit, a vážka Laška dává pozor na malý, co si pod vodou plavají a starostí nemají, tak nějaké občas zblajzne, k nechuti Lašky, vokoun Tomáš, co roste jako z vody a aby ne, když ve vodě bydlí, spí a krmí se hmyzem, co nedává pozor, ale pozor musí dávat i Hrabka s Olinem, to když čapák Chlapák dostane hlad, a žabky má moc rád, jenže se s nimi vůbec nemazlí, a tak Hrabka s miláčkem se strachy klepají před Chlapákovým zobákem, ale dneska to prej dobře dopadne, protože Chlapák je napitý a aby ne, když s kamarády nasával okenu z kaluže, a než se z toho vylíže, už budou žabky zalezlé v rákosí a Laška naposledy zakrouží, slunce zapadá, krávy jdou domů a touňka usíná, což není divu po takovém dni u vody.
2 názory
Dalsi silenost :)
v tomhle uz jsem se ale trochu ztracel, na druhou stranu...prislo mi zvlastni jak se tam furt nadava a pritom tam nepadne jedine sproste slovo :D *
Na autorské stránce vpravo nahoře odkaz Úprava děl -> na otevřené stránce najít dílko v seznamu a odkaz Upravit -> ostatní už zvládneš
Uprav si tu kategoriu..
je to fajn povídečka... čili tip a klub sekce Radostné...