Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHLEDÁ SE elfí autor!!!
05. 07. 2004
2
0
3953
Autor
Arienalia
Dokážeš-li projít větrem,
dýchat oheň smíš,
tvoříš-li rád elfy perem,
v Středozemi dlíš,
dobře nyní rozmysli si,
své úvahy znáš.
Přidáš se teď tajně kamsi
v rozličný svět náš?
---
Zakládám novou stránku věnovanou Středozemi a všemu, co s ní souvisí,
věnuji se překladu tvorby zahraničních umělců, ale hlavně bych ráda poskytla prostor pro české začínající autory i výtvarníky. Budu rada za každý zaslaný příspěvek, zveřejním všechno :-)
Máte-li zájem, posílejte prosím taková dílka na: Sul.ar.Nar@seznam.cz
Děkuji
Poslala jsem Ti e-mail na výše uvedenou adresu, ale vratilo se mi to nedoručené s anglickym textem (neumim anglicky), patrně, že adresa neodpovídá...
vesuvanka: Děkuji! Odpusť, zapomněla jsem na velká písmena! Teď už je správně (vyzkoušeno)!
to je fakt, jako upoutávka mi to vůbec nevadí, ale ta stránka...elfácká..eh..
nevím jak ti to dopadne, holko..
O elfech jsem dlouho nepsal... co se týká Středozemě.. je už dávno, co jsem pročítal příběhy z pera Tolkienova... zas musím dozrát... ale asi se obrať do našho klubu elfí víno, kamž tuto upoutávku zařazuji....
Hmmm,mylim si,ze to je dost dobra prilezitost jak zverejnit svoji povidku a urcite mladi autori to oceni,myslim si,ze stranka ma svoji budoucnost,ale kazdy se muze mylit stejne tak jako i kazdy ma svuj nazor,jinak by to nebyla sranda :-)
sleeping_beauty: Tady ani tak nejde o to, aby někdo přestal chodit sem a začal tam, ale názory jsou různé. Děkuji za vyjádření
bych to dala, když už, do Událostí. A možná bych přes zprávy oslovila jen lidi z elfáckého klubu tady..
Protože tohle .. e. e. e...