Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sere3
06. 07. 2004
6
0
3034
Autor
SarahAdamas
studené ráno
v bielej hmle nad hladinou
loďka a rybár
negev:
nepředstavuju si to staticky, je tam pohyb, lodička se nepatrně kymácí, mlha se pomalinku převaluje, občas v dálce kejhne kachna, pípne ptáček ... :O)
nech to sáře takový, jaký to je, zapospouchej se do toho, na co tam něco přidávat?
Pěkný den, D.
SarahAdamas
28. 07. 2004SarahAdamas
26. 07. 2004
elyn + negev: těší mě, že jste konečně prokoukli kolem sebe. už jsem myslel, že se tady z haiku sekce stane továrna na demagogii, sebeoslavu a tupé uctívání cizích názorů. Děkuju Vám, možná se sem i budu občas vracet s radostí ...:O)
Sára: je to dokonalý. t.
Dušík, my jsme byli vždycky sví... ne? :)
a o nějakém uctívání snad ani řeč.. ale že japhy ví hodně, to snad je jasné..
Kdyby se nechoval jako trouba, co si kolem sebe shromažďuje jen kývače, tak mohla haiku sekce vypadat jinak..
Na jednu stranu mu rozumím v tom, že nechce donekonečna něco opakovat a dostávat za to víc ran holí nežli úsměvů, na druhou těžko přijmu a ospravedlním jeho arogantní a místy zlé vystupování a nesmysl pro humor..
avi neposílám, negev jistě dorazí..;) a japhyho to už nezajímá stejně..
elyn: uctívání jsem nemyslel konkrétně u tebe.
jinak souhlasím. a ještě si podoteknu: lidi jsou lidi, nemá smysl se nad tím zalamovat, lepší je to pustit z hlavy a neřešit to. Jsem si ale jistej, že ty to stejně víš :O)
SarahAdamas
07. 07. 2004
to to těm dvěma zas jednou Kebule zavařil, he? 8^)
cítím z toho něco v mlžném oparu a ne a ne to prokouknou?
je tam vůbec něco?
**
SarahAdamas
06. 07. 2004
schovaní, ztracení ve velkém tichu a skoro až neskuteční...
jen občas to šplouchne.. a zvuk se až rušivě rozlehne po celé hladině rybníka, aby nakonec zase utichl v rákosí..
:) *
Atmosférou mi to připomíná Indonésii. I když byl teplý večer a tmavá obloha...*