Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena samém břehu rána
Výběr: Print
08. 07. 2004
25
1
7140
Autor
sjuuu
na samém břehu rána
kdy v já se jaksi jasní
stelu si v jisté básni
tichého pana jana
1 názor
Mstitel_s_píšťalou
16. 07. 2004
Hondik: Příště avízo, prosím.
V tom případě žijeme v nekonečných obměnách jediného - ne, že bych to nedokázal pochopit.
dero: přesně tak. každý východ slunce, každý západ slunce, každý oběd, každá cesta do školy všechno je to vždy stejné.
a umnění je udělat každou tuto stejnou věc výjimečnou. to je přesně to, co by se dalo nazvat chutí k životu a to je k žití to nejdůležitější.
Hondik: Hmm ... snad bych jen podotknul, že jak to stavíš, tak to je utopistická vize, ale mám za to, že to myslíš dobře. Asi jsi chtěl napsat: "udělat každou tuto stejnou věc pro sebe výjimečnou" ... potom s Tebou souhlasím.
pro sebe? proč autoři píší knížky? proč malíři malují obrazy a vystvují je? nepříjde ti to "pro sebe" příliš sobecké?
Hondik: A nemyslíš, že museli začít oním "pro sebe"?
Zprostředkovat výjimečnost každé takové drobnosti ostatním je utopie, ale Ty sám můžeš každou takovou drobnost vnímat jako výjimečnou.
Dero: každý začne svým "pro sebe", je však důležité, šířit tyto myšlenky dál. málo kdo by dokázal začít bez předchozího popostrčení.
není mi ale jasné, co je na tomto utopistické?
Hondik: Mě unaví ... až do příjemného spánku, řekl bych.
Velmi dobrá. ***-*
čtu si tě dokola_jak si steleš jána
a posla vysíláš tónem od piána_:-) t*
nesouhlasim s hondikem ... me by to potreti uz unavilo ... ale co ... nejsem odbornik .-)
jedna z mála básní, ktré můžeš číst pořád dokola a nikdy tě neunaví. ***
stelu si v jisté básni*
Ráno jsem četla v metru Kahudu a měl tam cosi podobného.