Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCesty
06. 07. 2004
0
0
1059
Autor
Last_haven
...směrem jako by do propasti a hluběji.Sněhem a blátem.Jen dál a rychleji - zrychluji.Proč?..Bez síly.Stěny ostrých hran se úžejí..jednou trhat budou mojí kuži.A ted na okamžik,zachytí mě ruka dívčí..držím,ale pak pouštím..by stáhl jí...tam dolů tam hlouběji..
(VII.2004)
Last_haven: Kdepak, já mám svoje subjektivní názory, bez ohledu na redakci. Fajn, až doděláš korektury... :) těším se!
Last_haven
16. 09. 2004
Mění názor - k dobrému? Nevadí, pohádka může být...zkus uveřejnit, ráda si ji přečtu.
Last_haven
10. 09. 2004Last_haven
09. 09. 2004
Neříkám, že nemáš psár dál, naopak. Ale myslím si, že povídky pro Tebe budou lepší, zkus napsat alespoň jednu ;)
Koukám, že začínáš...dovolím si tedy hlubší kritiku...
1/ Volné verše jsou sice nerýmované, ale strukturicky mají (měly by mít) podobu básně - čili rozdělené do strof, s odstavcemi. To, co jsi napsal, je próza - kus jakéhosi příběhu.
2/ slovo "hluběji" neznamená nic
3/ slovo "kuže" opět nic neznamená
4/ "ted" taky nic není...
5/ "by stáhl jí" - máš na mysli tu dívku? nebo tu ruku? ať je to tak nebo tak, každopádně tam bude "by stáhl ji" <- krátce...
6/ vůbec jsem nepochopila, co jsi tím chtěl vyjádřit...
Toť asi vše. A doufám, že tady nemám hrubky ;)