Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senoční déšť
12. 07. 2004
6
0
6151
Autor
arthamir
noční déšť
culíš se na mě
zpod mokrých vlásků
abych ti hlavně
neodepřel lásku
že prý už víš
co v dešti je psáno
abych šel blíž
dřív než bude ráno
culíš se na mě
zpod mokrých vlásků
abych ti hlavně
neodepřel lásku
že prý už víš
co v dešti je psáno
abych šel blíž
dřív než bude ráno
to sk8ergirl: no jo, no... asi jo, ale vlásky se mi líbí pořád, tak co s tím? :-))
to darksky: děkuju :-)
Řízek_avíz
03. 09. 2004Pišta_Hufnágl
28. 07. 2004
to Pišta_Hufnágl: no, malinko déle, ale dlouhá doba nečinnosti udělala své :-) jinak je to skoro tak, občas udělat někomu radost - to by se mi moc líbilo :-)
Pišta_Hufnágl
27. 07. 2004
to Pišta_Hufnágl: ha ha - čerstvý psavec, fakt jsi mě rozesmál :-))) no nic, každému se to líbit nemusí. teď si tě pročtu já a počkej ta kritika! :-)) (ne e, dělám si legraci :-) )
teď se musím přiklonit k Pištovi...experimentuj a nedrž se pořád zkratek:-)
to Craerassy: ale když mě se to zrovna teď líbí. tady experimentuje kde kdo, já nikdy moc nezapadal :-)
navíc jsem zjistil, že psát rýmovaně (nebo se o to alespoň pokoušet - v mém případě) je daleko těžší než psát verše volné :-))
psát rýmovaně je těžké, to je fakt..ale je těžké hledat slova, která nejsou říkankou..cinky linky...:-)
to Craerassy: říkanky jsou milé, pohladí po duši, člověk si je může zapamatovat a říkat, když mu zrovna není dobře nebo ho něco trápí...:-)
(já nikdy neříkal, že se tady pokouším o vážnou hlubokomyslnou tvorbu. prostě jsem chtěl někoho potěšit, pohladit a tak :-)) )
To je fakt užasný - je to prostě jednoduše přímé a upřímné - co na to ta, které to říkáš??
Tip
Černá_víla
19. 07. 2004
to tehotnej_hroch: třeba je to právě kvůli těm asociacím... (psáno :-) )