Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoc si to nemalujme
Výběr: Empty
12. 07. 2004
27
3
5889
Autor
noeran
Sem tam se promazat
Dofouknout
asertivní úsměvy
Narovnat pohledy
Ze slovníku vypsat si
krásná slova
a zkusit být hrdý
na tupý úhel
mezi jejich stehny
Obléknout si
nedělní volovinu
a jít se promenovat
po známém útesu
(Beznaděj)
když naše játra
ztratila smysl pro humor
A tam nahoře...
(Nádhera)
Co to tam září?
To je
miláčku
boží prdel
.
.
.
.
3 názory
snupalek_ jj, vlastne jde jen o ni, ten zbytek je jen kulisa, dalo by se rict, aby se k ni clovek nejak dostal.. ona sama o sobe by nemela ten efekt :))
hele, na božskou prdel si teď asi vobčas vzpomenu...cos mi to provedla? :-)
pěkné a na konci todle
(s výtlemem smíchu)
Asertivní úsměvy se mi moc líbí. Takhle nad ránem, než se nám probudí denní obranné mechanismy někdy vznikají zajímavé věci...
darkwolf:
... zamáčkla jsem slzu dojetí, nekecam... můžu tě obejmout?
:)
eilil: moje vlastní :))
hanee: tys mě našla podle nicku? :)
a víš, jak vzniknul?
- téměř bezduchým skládáním písmenek a kombinováním :)) takže o to víc, mě těší, že se líbí :) a to platí i o tom druhém :)
cekanka_ucekana
26. 09. 2004Mstitel_s_píšťalou
26. 09. 2004
arien: ... "no žjeva"... dobrý, to jsem ještě neslyšela... žjeva... to se mi asi líbí... žjeeeeeeeeeeeeva...
good :)
alfonso: ... a buď rád, že jsem nepodlehla své úchylce a nevymýšlela si vlastní slova :))
seregil: těšššší :)
aleš-novák
29. 07. 2004
wu_chan - no... nehledej v tom nějakou hlubokou alegorii, tímhle tupým úhlem myslím prostě úhel větší 90-ti stupňů... :) a tak jsou stehna prostě doširoka...
no, to by snad mohlo stačit :))
a dík :)
Černá_víla
14. 07. 2004
jééé, nadílkaaa :))
... tak to mě těší, že se líbí, to mě opravdu těší :)
tak ta je fakt skvela,hold basne o pokrytectvi nemuzou byt zle......)t.(
á nic nenapíšu. byl bych určitě moc chytrej. a tohle má tak geniální závěr... tak se mi o tom zbytku moc nechce hovořit.
obávám se, že tady to nebude žádné sci-fi, prostě jen přeložení z INDISPOZICE... :))
a dík :)