Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se~
Výběr: Elyn, drfaust, Carodej, Taitalo, Eilil
12. 07. 2004
36
0
12753
Autor
Craerassy
Dnes znovu
počmárám si dlaně
opíšu všechna slova z knih
přeplatím mudrce i léčitele
budu ti držet světlo
na očích
Dnes znovu
vymyslím ti zvuky
a zvonky na dveřích
tvé ticho vyruším
ty všechny protesty pak
vykřič na mě
budu ti držet dlaně
na uších
Dnes znovu
s tebou proběhnu ta místa
ty najdeš cestu
já tvůj stín
a když už v krocích
nebudeš si jistá
na srdce
rty ti položím
Dnes znovu
budu prosit čas
prsty mu pravidelně bijí
rytmický nesouhlas
do našich obnažených šíjí
já která nikdy neprosila
svléknu se do pokory
poprosím
neber mi ji
Musel jsem si jIKa třikrát přečíst, než jsem pochopil polovinu toho, co říkal. Děsí mne ti, kteří píší básně podle přísných pravidel... uznávám rytmus, a pak... děj se vůle boží:) Nicméně pro mne je to skvělé dílko, které jsem si přečetl třikrát.... ta v
šmarjá to je tak pěkný...jsem moc rád, že jsi tady, nic lepšího mě nenapadá...:-)))
dismorphia
06. 08. 2004
dis...taháčky, že jo...pamatuji:-))..píšu docela malinkým písmem, tak jsem si vytvořila kdysi miniknížečku - taháček..vešla se do dlaně..byla malinkatá:-))
dismorphia
06. 08. 2004
krásné, ať už je zatím cokoliv, tvoje psaní dává velikánský prostor... a to se mi líbí :-)
zní to velice dojemně a tak ačkoliv máš upřímný odpor k tipům téměř jako já (já je mám aspoň trochu rád) tak Tipnu, poněvač si myslím, že si to zasloužíš :)
Don´t_worry
14. 07. 2004SarahMarieSchwarz
13. 07. 2004
Všichni se snažíme zastavit čas pro ty, které milujeme…
Asi to nejde…
Tobě ale (přesto) přeji… aby se Ti to podařilo…
(Tak nádhernou prosbu Čas ještě nikdy neslyšel…)
Dávám TIP… a prosím… spolu s Tebou… Tvými slovy…
Poslední sloka se mi hodně líbí, ale celek podle mne patří ke Tvým slabším.
čím se mi líbí? Svým obsahem a náplní, pointa vynikající byť předpokladatelná
a čím ne?
Opakujícíse verš dle mě má v poslední storfě přejít do jiného významu než v předešlých a tím pomoci pointě na povrch. Zde opakování ničemu neslouží, dokonce je jedno zdali se opakuje dnes či zítra apod. Také poměrně metaforicky bohatá zbylá část strof svým voláním po přemýšlení snižuje naléhavost opakování. V závěru to čemu říkám syndrom tří opic. Nevidim, neslyšim, nemluvim je trochu omšelé.
Jádro básně vidím v obsahu, obraznosti a metaforách. Technická část je tak za 3 :-)
ale i tak stačí na vTip ve srovnání s jinými písmoutory
JiKo...ani netušíš, jakou silou jsi mě právě vylovil z vody:-)))
jdu psát sobě vlastní své ostatní...díky moc!!:-)
JiKo...tak já vysvětlím...myslela jsem to vážně, že díky...opravdu..:-)
JiKo...kašli na tipa, já je stejně nesbírám..říkala jsem to už tolikrát...
Něžná, krásná a pokorná - moc mě zaujalo "svléknu se do pokory"
Díky a veliký TIP
tilda, to bylo vždycky moje - odedneška dělám místo klasické * pro tip jen a jen ~ (tildu)