Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOna nyje se svým smíchem
14. 07. 2004
17
3
6385
Autor
Obludný_Neználek
nalívám čistýho: slovo je míjení
Smrt sije před početím.
My je nic čísi.
mráz oči sklí mi
smrt horce si nás sklízí
3 názory
B.Ezejmenij
16. 11. 2006NIghtRunner
06. 02. 2006Slůůůníčko
20. 12. 2004
Mně to připadá takový podivně neučesaný. Ale zároveň to ani není na škodu. Zkrátka jen...asi...neoslovilo.
Obludný_Neználek
25. 08. 2004
tak jsem si tu chtěla jen zaplesat a zahwjezdičkovat .... a teď jste mě nějako rozvrkočili tou věroučnou debatou .....
..... když já si celej půl den študýrovala Padre Pia .... a chytla jsem z něj depku, že bych na ní barák mohla stavět .....
.... hmmm .... tož tak ......
Tak budu dělat, že jsem to tu nedočetla ... a za bafnifku píšu * !!!
Obludný_Neználek
03. 08. 2004
Snažíš se mě dostat viď. Moc se Ti nezdám. Neměl jsem s tim začínat, ale když už, tak to dotáhnu.
Nejsem přívržencem žádné církve, a tak nerozlišuju mezi jednotlivými sektami. Vše stejně vychází z podobných kořenů a vyplývá z potřeby překonat odloučenost a dosáhnout spojení. Ve všech náboženstvích Bůh představuje nejvíce žádoucí dobro. To pro každého člověka může znamenat něco jiného. A podle toho se vyvíjí i vztah k Bohu. Od aktivnějšího patriarchálního
(Otec...přísný a spravedlivý, odměnuje a trestá) k pasivnímu matriarchálnímu (Matka...spasitelka) Ale je to vlastně jedno, protože oba přístupy vyplývají z neschopnosti překonat infantilní stádium vidění Boha jakožto Všeřešící a všeřídící OSOBY, která chrání, hlídá, trestá, která mě má ráda když jsem poslušný, které lichotí má chvála, a hněvá se za mou neposlušnost.
Jen ten kdo je schopen odprostit se od této dětinské iluze,
od dogmat, předkládaných chytře církvemi na základě výše popsaných skutečností, může správně prožívat Víru, tím, že od Boha nic neočekává, za nic se nemodlí, nemiluje Boha, a dopracoval se takového stupně vědění, že neví NIC o Bohu.
A takto pokud si dobře vzpomínám Vířiví adventisté sedmého dne Boha neprezentují. Nebo jo?
Asi jsem to špatně pochopil, protože se im to uzavřelo a líbí... Eroklíč je všemocný... I když spojitosti s názvem jsem nedosáhl :o)
Obludný_Neználek
15. 07. 2004
Křesťanskou? Třeba všeřešící milující matka. Nezdá se Ti alibistická hláška: "vše je vůle Boží" atd...
Musim pryč, ale rád bych to někdy rozebral...
Obludný_Neználek
15. 07. 2004Minim_Sladkyj
14. 07. 2004
My je nic čísi...no né, tak precizně...jsem u vytržení.
Příjde mi to jako "nevím nic o ničem...a nedá mi to spát"
Smrt sije před početím...máš hluboké myšlenky.
Díky.
Obludný_Neználek
14. 07. 2004
To víš, já chtěl bejt vtipnej a něco strašně vtipněchytropromyšleného ti upsat... jenže
nějak mi to nejde...
Obludný_Neználek
14. 07. 2004Obludný_Neználek
14. 07. 2004
i šel... akorát musím bejt od 19 30 do 21 30na Letný na šipkách... zvládneš dorazit za mnou, když ti řeknu kde to je?:) Pak jsem až do rána volný:))))
Obludný_Neználek
14. 07. 2004
tram č. 1, 8, 26, 25 na Letenské náměstí... tam vystoupit... u zastávky je pasáž a v bí pcerie a kadeřnictví... + vchod do jámy lvové... jež sluje Ajeto... budu tam
Obludný_Neználek
14. 07. 2004
Mam tendenci ve všem hledat něco, co tam evidentně neni, i když tohle neni ten případ...My jsme v konečném efektu ničím, patřícím něčemu o čem neví nikdo nic...Nejsem křesťan...Myšlenka Boha jako ticha mi nepříjde zcestná...naopak...dá se přeci vtělit do čehokoli...příčilo by se mi ho přijmout tak jak je prezentován církví.