Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKampa už za pár!!!
15. 07. 2004
1
0
7894
Autor
Bebitka
opakovačka:
letošní KAMPA se odehraje
17. července (sraz řekněme kolem poledního)
na obvyklém (= na trávníku zhruba uprostřed, v dohledu WC) místě
co je potřeba vědět:
- hodina srazu je neurčena, ale kolem oběda už budu nervózní, pokud vás neuvidím v hojném počtu
- pálky, lítací talíře, míčky, línej tenis... všechno s sebou
- veřejné klozety po ruce (vloni za búra)
- občerstvení taky s sebou, možno i plavky
- něco pod zadek (bude-li po dešti, jako když najdem)
Tak koukam ze sem to prosr............. a to sem si rikal ze bych an nejaky pismacky sraz mohl skocit.
A navic sem byl i v praze sakra - no tak priste no :)
Tomu říkám dokonalá promotion! ;-) A nebude místo oranžového šátku růžové logo?
Jo, jo, opakování matka moudrosti :-)...už se na Vás všechny těším a hlavně sem na Vás hrooozně zvědavá...snad bude fajn přiřadit si k nickům i obličeje :-)
Vio: no nějakej poutač bys spíchnout moh, aby to celý nebylo jen na mým hrbu :))) moh bys třeba procházet Kampou v nějakým veselým kostýmu, víš jak jsou ty obří hot-dogy nebo grilovaný kuřata :-DDD
sk8ergirl: my tééééž, my tééééž :)))
Beb, dobrrrré kuřřře... jenže kde vzít a nekrást? ;-) radši budu zdobit Kampu svým originálním vzezřením ;-) a beru si multipasss ;-)))
Vio: no to bude fakt suprzelený teda :)))
papouch: roger, sir! (enem mírně trnu, esli to "plus jedno" nejni "delta-papa-foxtrot"...) :-)))
ne, není to DPF, to by byl "jeden", já napsal "jedno" ... přemejšlej... :-)
von_Tikowitz
15. 07. 2004
Reb: kdybychom náhodou (já a kuře, po vzoru Papoucha) v Praze zatměli, smíme počítat s postelí? nebo tedy s koberečkem, nebo s vanou, nebo s něčím tak? :-)