Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak se Mimínek a Miminko zapojili do války v Iráku
Autor
Tygřík
Jednou miminčí americký prezident Bušík Mimas rozhodl, že on si bude hrát s afgánským miminčím teroristíkem Usmámou Ban Loudilem. Tak vyslal své vojsko, ať ho přivedou, aby si s ním mohl hrát. Ale strejda Usmámy Ban Loudila dal svému synovci měsíční domácí vězení.
Usmáma dal Bušíkovi vzkaz tím, že nechal svou partu zbořit 2 Bušíkovy věže. Bušík se naštval a začal verbovat chlapy na vojnu. Šel tam i Mimínek a Miminko se taky přihlásilo. Dali je k tankistům. Miminko bylo řidič. Mimínek byl v dělové věži a jeden sympatický černoch nahoře u kulometu. Rozjeli se Irákem a černoch nahoře musel pořád ostřelovat davy povstalců. Mimínek měl zase problém s tím, že se mu na dělo zavěšovala mládež a chtěla mu dělo urvat. Miminko mělo zase dost práce, aby někoho tankem nepřejelo. Ale přes všechny obtíže dojeli až k domu, kde byl veliký nápis, že tady bydlí Usmáma Ban Loudil. Mimínek zaťukal dělem na dveře a Usmáma otevřel a černoch na něj zavolal: "Honem, nastup si". Usmáma si radostně naskočil a frčeli za Bušíkem. Když dorazili, hned šli Bushík a Usmáma na pískoviště. Mimínek, Miminko i černoch dostali balvan čokolády za odměnu. Potom šli spát.
KONEC