Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSólista z nemožnosti být pouhým filharmonikem...
19. 09. 2000
2
0
1987
Autor
kalinka
Sopka těsně před explozí..
...tolik pln nadějí.
Seděl sám
panáček v koutku.
Nikým nehledán.
A čekal až se v bezčasí
tlukotu jeho srdce
citem nehodným kazit jmény
do jásotu roztančí:
"Smím prosit?" už nečekané....
to: psí mák: ale papouch mě tu vážně z ničeho podobnýho jako z vulgarity nenařknul, jen projevil svůj názor na dvě části - komentátorský navozující prolog a na text samotný:O) Ale děkuji!
Ostatně nic vulgárního v osamělosti toužícího tvorečka čekajícího s nadějí v srdci v koutku fakt nevidím!:o)
Si dovoluju nesouhlasit s papouchem. Verše samy nebyly vulgární, tak mi přijdou mnohem lepší.
Ono bejt silnejnější tím, že mám v ruce pancrfaust, to nejni tak těžký, ale mě to pak nebaví.
je sice jen úzké pásmo Nikoho mezi debilitou a genialitou, ale toto je spise to druhe ( a kdyby ne, mne to nevadi, protoze taky sam nevim zda jsem to prvni ci druhe)*
dyž já sem, milej papouchu a merle taková nesmělá, a netroufám si tak často do hodnotnějšího označení než indispozice a blbůstka:o)) Já se to pokusim časem vylepšit,až se otrkam:o)
bez prologu je to třetinové .. prolog je silnější, nežli verše samy. Jako celek
ale slušné, myslím. Nedával bych to do blbůstek, spíš do básní nějakých ... :)
já přestal chodit do tanečních protože jsem se ne a ne a nemohl dostat k té k teré jsem chtěl :o)