Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsi to nejhezčí
20. 09. 2000
25
0
12158
Autor
Carodej
Jsi to nejhezčí
Jsi to nejhezčí, co mne v životě potkalo...
Věř mi
Dříve než za mnou práskneš dveřmi,
jsem rád, že se mi té cti dostalo.
Tvoje básničky (nejenom tahle) jsou nejlepší česky psaná poezie, kterou jsem za posledni hooodně dlouhou dobu četla! Dik!
kdybych
byla
to nej
co v životě Tě
potkalo
to že prudce
prásknu
dveřma
nikdy by se
nestalo...
Uplně jsem se do te situace vcítila. A hlavně - trpím na Martiny. Někoho mi připomínáš - já dveřmi neprásknu. TIP
potřeboval bych občas něco tak silného vymyslet a říct před tím prásknutím! každopádně *t
V mnoha případech by asi už nenásledovalo
myslim, ze to bylo vysloveno jeste mnohem, mnohem driv, nez dvere praskly....spis ....kdyz te potkalo to nejhezci, tak vis, ze dvere jednou prasknou
myslim, ze to bylo vysloveno jeste mnohem, mnohem driv, nez dvere praskly....spis ....kdyz te potkalo to nejhezci, tak vis, ze dvere jednou prasknou
myslim, ze to bylo vysloveno jeste mnohem, mnohem driv, nez dvere praskly....spis ....kdyz te potkalo to nejhezci, tak vis, ze dvere jednou prasknou
Perfektní. Nejsem zrovna v postavení že bych to chtěl skoušet, ale kdyby se něco pokatilo...
Hvezda1620
11. 06. 2001
Já bych si to s těma dveřma asi na poslední chvíli rozmyslela. Nádherný.!!!
Neobyčejně silné. Jestli fakt práskla dveřmi, tak potom musela šíleně brečet. Jinak totéž co christi. :o)
Tebe bych chtela mit za pritele, asi bych tema dverma ani nezkusila praskat.Moc hezky.*)
Souhlasim s nazorem Miracleion. Neni to moc milostna poezie, mne to spis prijde docela vtipne, nez zamilovane. Je to takove "optimisticke louceni". A proc nakonec ne... treba to nekdy pouziju a to prasknuti dvermi nebude tak silne.
Jo.. ma to to, co to mit ma..takze budu mit zase mene casu..(( a dalsiho autora na cteni..
Jo, jo, máš pravdu, člověk by měl mít radost z každé krásné chvíle, ať už to dopadne jakkoliv, tak si všecho, co dostal, vážit. Jo, čtu od tebe asi třetí básničku, ale už mi připadáš správňáčký!
Díky..... máš pravdu, ale je fakt, že to vzniklo zcela samovolně, aniž bych chtěl zrovna stvořit epigram nebo ironický šleh na partnerku...... mimochodem, ztotožňuji se v obdivu k dílům, kdy se málem řekne mnoho. Pokusil jsem se o to ve své povídce Vzpomínka na Jurku Stěpina.....
Miracleion
29. 09. 2000
Wuh! Nevím nevím, jestli bych za znění těchto slůvek v uších (hlavě, srdci...) dokázala prásknout dveřmi...
Ohromuješ.
Když si představím, že by tohle bylo vysloveno těsně před tím prásknutím dveřmi.... v tu chvíli - neobyčejně silné sdělení :-)
*
;-))))) poslední dva řádky bych lehce upravil... ale jak tak přemýšlím jak, zase by to narušilo pointu zakončení hmmm
každopádně u mě na tip