Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevidím výpravu na koňoch
21. 07. 2004
3
0
5952
Autor
zvedavec
vidím výpravu v brnení
a na koňoch
v mene Boha, ktorý povedal
"nezabiješ"
v rukách meč, alebo kopija?
bez rozpakov zodvihli
a pichli človeku do tela,
so snahou
zabiť
zabili svojho Boha
No, do Blavy sa chystam niekedy v septembri, predpokladam zatial. Na Hodokvas do Pezinka este neviem, ci dorazim... A jasne, ze su aj ine miesta. Vsetko je otazka casu a chuti.
maia: nakouknul jsem na tvoji stránku a ještě se tam zcela jistě vrátím. První dojem je skvělý. :-) Virtuální guru :-))))) no to neéé , jsem virtuální šašek. Šašek a iluze to se hodí , ne ? :-)))
Stretnutí ? beda se rád s váma setká a jak je v jeho zvyku, sladce v ústranní pomlčí a s blaženým pocitem v srdci z toho, že mohl vidět hezké človíčky, zase odjede. :-)))
maia : a ty snad nééé ? :-)))) Ano, můžeme doslova sejít z hlavy do srdce. beda si na to lehce vzpomíná (vzpomínka do dětství). :-) Minulé inkarnace si nepamatuji, ale vnímám je jako silné sklony k určitým kulturám a i jako jiné velmi silné tendence. :-)
beda se raduje, že ho ráda vidíš. :-)
beda, prave teraz budem aktualizovat svoju stranku a tiez som ta tam spomenula. :-) Pozor, je to haluzna stranka mentalneho odpadu, zvana - www.maia.szm.sk
Takze o chvilu. :-)
My by sme sa mali stretnut pekne aj so zvedavcom a pokecat. :-)
ja som za!
ako to zorganizovať? So mnou sa môžete stretnúť vždy, keď budete v Bratislave, ale sú i iné možnosti.
"Ktorakolvek ideologia je demagogiou, pravda je ukryta vzdy v srdci a cesta k tejto pravde je najtazsia a najbolestnejsia... "
Cesta z hlavy do srdce je dlouhá 35cm a milióny životů. Hezký paradox ... . :-)))
tiež si myslím, že prijať, prevziať čokoľvek "len tak" je chybou.
asi máš pravdu, že do ideoógií sa vždy primiešava (aspoň po čase) i množstvo falše a apeluje sa na pocity viny následovníkov, ak nesúhlasia bezvýhradne.
Výhrady si ponechávam, aj keď sa chvíľami mýlim ;-)
Vďaka, milá Vesuvanka. :-)
Maia: lebo som videla ten film a nenapadlo to vlastne mňa, ale môj muž mi začal rozprávať o tom, ako to asi bolo. Išli si na tú krížovú výpravu, niektorí presvedčení, zmagorení a iní sledovali svoje zištné ciele. Tí tých druhých magorili, a vštepovali im kdejaké "sväté" pravdy, apelovali na ich svedomie.., ale dôvody boli iné (aká to podoba s moslimskou svätou vojnou). No a môj muž sa začal vžívať do toho, ako asi prišli kdesi (to je jeho predstava) a jesť museli, teda rabovali, či to boli alebo neboli kresťania... Ja som zase postúpila trochu inde, k tej vojne, ako som to tu aj napísala.
A napadlo ma to aj v súvislosti s tým, že aj dnes sa mi zdá milión vecí presne tak falošne predkladaných ako to najväčšie dobro.Postupne to začínam vidieť.
Ktorakolvek ideologia je demagogiou, pravda je ukryta vzdy v srdci a cesta k tejto pravde je najtazsia a najbolestnejsia...
:-) vďaka Vám
Barbar:
nedávno sme na Spektre videli niekoľko nadväzujúcich dokumentov na tie časy. doma sme sa potom rozprávali, ako asi postupovali: na celú dlhú cestu nemohli so sebou vliecť obživu. Kam prišli, tam si museli zobrať - či už od kresťanov, či od niekoho iného...
Maia:
áno a dobrovoľnej slepoty. Občas ma napadá, či nie som rovnako slepá (určite zase v niečom inom).
Pro svůj čin si hledej důvod
seč tvé síly stačí
nezakryješ svých zel původ
když máš duši dračí
BARBAR*