Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTulák
21. 07. 2004
3
0
4675
Autor
Arienalia
Ocelové kroky
deštěm opilé,
pod závojem peří
satisfakce
Cizím tělem se opájí,
mihotá kapuci lítostí
v mrazivých tónech
konce
no, možná mi to až tak úplně nedocvaklo, ale pocit z toho nemám vůbec špatnej :o)
Nesouhlasím s navážéčem a¨neboj, tvé= dílko rozhodně v ničem nepřipomíná to, co předvedla naše Dajdou. Mě se naopak líbí
Docela pěkný, ocelové kroky deštěm opilé, to se mi líbí, vůbec tvoje poezie se mi moc líbí, ale bohužel básnička to nebyl, no ale mě se to líbílo jako básnička, moh bych tě poprosit, jestli bys mě nenapsala kritiky na moje básničky: Marek Prokop - totem, Mára, Košík010, je to na tobě, byl bych ti za to vděčnej.
The rasmus mi něco říká - nejsou to takoví ti hoši v kožených bundách a sem tam to hraje na óčku?
Takový příjmený rock-disco-něco?
Miniatura též nějak moc nechytla, první sloka jo, ta je fajn, hodí se, chápu, ale ztratila sem se u opájení se cizím tělem, to mi tam taky moc nesedí
a zbytek už se mi rozplývá před očima
Arien: Kožených bundách?? No... to ses asi zmýlila. Dobře, stejně děkuji.
dyž mi všeci přijdou stejní(úsměv)
ale říkám, jednu písničku asi znám a byla celkem fajn (jenom nevim, jak se menovala)
jo..o jedné zlobivé Aničce, co se vzepřela zlovůli ošklivých lidí:-)))
Pěkné, smutné... nerozumím prologu v angličtině, ale jestli jsem dobře pochytila některé slovíčko - báseň byla zřejmě inspirována pohřebním songem.... z videoklipu, který na Tebe hluboce zapůsobil - možná, že to ale tak vůbec není.
Díky a TIP
Craerassy: Jak myslíš. Děkuji
vesuvanka: Dobře jsi pochytila. Děkuji Ti
vesuvanka: Je to píseň o zklamání a smrti, ve videoklipu právě jeden z "mládenců z prologu" (jak použil navážeč) představuje Smrt. Když se vcítíš do rytmu a necháš se unášet souvislostmi v klipu, něco v tom tě ovlivní. Je to hlubší než se zdá těm, co zkoumají jen hudbu (a že není dostatečně "dobrá" či "tvrdá")
Prolog :
"Ve snech jsem zemřel.
Co to mělo znamenat?
Ztratil jsem se v ohni
Zemřel jsem ve svých snech
snaže se zachytit tvou ruku
Má osudová touha..."
(volný překlad)
Arienalia - děkuji za překlad a vysvětlení - je to krásné..... nedivím se, že to na Tebe tak hluboce zapůsobilo
vevuvanka: Nemáč zač - chceš-li se sama podívat na mou inspiraci http://www.motor.de/_kuenstlerseiten/_rasmus/index_v.html
- stačí kliknout na tu šipečku u přehrávače a chvilku vyčkat, uvidíš mého "tuláka"
To není názor, to je za vlasy přitažená interpretace. Ovšem... ten text se tak vážně dá přečíst. Dokonce si myslím, že je dobré ho tak číst.
Aničku neznám.
Prosím.
Děti, Voloďa vám to pověděl: neberte peří a ohýbejte se v kolenou. A měl pravdu. To pak človek nabušenej vydupává kroky jako robot, ocelovej pán... a déšť mu nevadí. Nemůžeš dosíci žádné satisfakce. Abych ocitoval pořádnější kapelu... než jsou ti mládenečci z prologu a klipu. Kapuca je samozřejmost... mikču s kapucí má každá smažka. Mrazivej konec je jasnej a blíží se. Ale nějak mi tam nesedí to cizí tělo... měl jsem pocit, že zájem o sexuální dobrodrůžo na tomhle klesá.
Ale vážně... moc se mi to nelíbí.