Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO Nahotě
22. 07. 2004
8
2
5644
Autor
Lancelott
Když se svlékáš, všechno zmizí
Svět přestane fungovat
Zůstane jen vášeň ryzí
V těle mém jak žhavý drát
Tvoje krása spát mi nedá
Hnedle je znát navenek
Touha má se k činu zvedá
Krev mi proudí do trenek
2 názory
lehce erotická? ;-) týýýý jova, co teprve těžce erotická? ;-)
vtipný, blbůstkoidní...
...no Lancelotte... Až tak, jo? Dobrý, přímá řeč... Jen lehce zabalená a nepřevázaná... Ať Ti ten obdiv vydrží...a dlouho ještě se Ti zdá tak krásná... Ne za báseň samotnou, za Tvoje vyjádření "obdivu" dávám tip...
No ... ehm ... nejdřív mě nějak mo nezaujaly ty jedoduché rýmy ... pak se mi to zalíbilo a nakonec mě tedy nekoply ty trenky ... to se tam moc nehodí ... pokud to celé nemíníš jako optimistické dílko.
Ale ono je optimistické...takové úsměvné...k pobavení:o) Nevím, proč to tak nikdo nechápe:o(
kouzelná_květinka
06. 08. 2004
Ach jo:o( Vypadá to, že jsem ve většině případů zůstal nepochopen:o((
...souhlasím - správný odlehčení většinou samých vážných a smutných témat...a to je potřeba...
Litochowitz
23. 07. 2004
ze začátku je to roztomile lichotivé, ale pak to trochu ztráci poetičnost a nabírá pornografičnist :-)))
Taková vtipnůstka, ovšem ze života :) A forma potěší svou svižnou rytmičností.
Tinwe: nemá to být pornografie
Natasha_: Díky, tak jsem to chtěl
Korovjev: Upřímně...jako první vznikla druhá sloka, teprve pak jsem k ní doplnil první sloku jako takový úvod...
Kadopádně děkuji za názory:o)