Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVážený pane řediteli
Autor
Marty73
Vážený pane řediteli,
byli jsme nadmíru potěšeni Vaší žádostí. Myslíme si, že splňujeme veškeré v ní obsažené nároky. Disponujeme potřebnými komunikačními schopnostmi, které tolik postrádáte. Jsme schopni fungovat v širším kolektivu, ovšem mezi naše schopnosti rovněž patří odvaha zaujmout individuální a silnou pozici. Rozhodně nemáme sklony ke zjednodušování a dokážeme na věc nazírat velmi komplexně. Můžeme Vás ujistit, že dokážeme jednat dostatečně expanzivně. Silné teritoriální cítění je součástí naší filozofie.
Velmi nás mrzí, k jaké úhoně došel Váš podnik odchodem našeho předchůdce. Jsme připraveni svým výkonem vynahradit veškeré Vám vzniklé ztráty, a to s maximálním nasazením. Uvidíte, že naše výstupy budou v krátké době neodolatelně přitažlivé pro nejširší veřejnost. Smrt šimpanze je pro nás všechny velkou ztrátou již z toho důvodu, že šlo zřejmě o vůbec posledního jedince svého druhu.
S největší úctou přijímáme nabídku Vaší Pankosmické Transgalakciální Zoologické Zahrady a rádi zaujmeme uvolněné místo.
Upřímně Váš
Člověk