Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohřeb
25. 07. 2004
1
1
2272
Autor
Sirril_Nemesis
1 názor
Jackie Decker
02. 07. 2009Sirril_Nemesis
28. 07. 2004
možná jsem to špatně pochopil. to jméno tam na konci mi přišlo dobře paelfí. ale ok, klidně paelfy škrtni.
mnu... samozřejmě se dají kombinovat obrázky s textem. a je to podle mě regulérní přístup. ale ten text je blbej jak tágo (nebo jak běžná braková produkce, má to konečně aji její atributy)... a kýčovitej obrázek pak k tomu ladí, sedí jak na prdeli řiť. ne, jak prdel na hrnku, jasně.
a to že jsou tam nějaký paelfi... no, to je pěkný... ale halt sou už chudáčci taky rozvařený...
Sirril_Nemesis
25. 07. 2004
OK:-)
Jinak je to z prostředí fantasy jaxem pochopil z tvých WWW stránek o které se zajímáš i když zde nehraje hlavní roli snad jen ten výběr jména. Nečte se to špatně a ladí to k tomu obrázku (až teda na to že sem musel mít lupu :-)
takže známka za jedna.
Ještě něco ke grafice - vidím pokus o soulad textu a rozhraní S/Tmavá Zkus použít např corel a ořezat text dle křivky a dát zarovnání Justify, bude to vypadat "hezčejc":-)