Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seArchivářka citů
21. 09. 2000
6
0
6378
Autor
suva
Nechci tě vůbec změnit,
ani den za noc směnit,
s úsměvy, co nám sluší -
nebuďme k sobě hluší.
Když sama sobě scházím,
právě do tvých snů vcházím,
šeptám jen pro tvé uši -
čekej splynutí duší...
Zrovna nastaly deště,
neodcházej mi ještě.
Potok se s potokem stéká
až vznikne z obou řeka.
Řeka klidně si šumí,
naladí duším struny,
všechny bolesti tlumí
líp než písčité duny.
Bez tebe jenom strádám,
se svým druhým já hádám
jestli med nebo blín,
kdo mi poví, co s tím?
Písnička .... tak v tom případě je to něco trochu jiného. Uvědomil jsem si, žes to tam někde na začátku avizovala, ale nějak mi to nedocvaklo. Taky je teďka samostatná kategorie písňových textů, ale chápu, že se Ti to nechce měnit:)
Ale jako písničku bych to zase musel slyšet...
Rýmy, rytmus ... věci, co mi obvykle moc nevadí, ale tady je jich až moc, takže pro mě osobně přehlušují i ten pocit, který jinak báseň vyvolává.
Potok se s potokem stéká
až vznikne z obou řeka!!!
Ale jinak mě to až tak nezaujalo. I když mi obsah není vzdálený, chybí tomu jiskra.
Nějak mě to chytlo. Na rýmy jsem absolutní analfabet, ale je to prostě krásný. Ť.
1ní tři sloky rým je povětšině tvořen slovy rozdílné v prvním písmenu. Takové automatické se mi to zdá.
Dále mě rozhodilo rýmování ABAB /4.sl./ zatímco vše ostatní je AABB
...
se svým druhým já hádám - hádám se(kde by ti vypadla zvratka:-) ) nebo hádám ?
Ahoj, prisla jsem, cetla jsem, predstavila si..dobra rada draha...snad jen to otrepane, ze pro jedno kviti...Racek
když nastanou deště je plísňová na duši ale někde v televizi jsem slyšel..."ale vězte bude líp". To je jediná jistota. Otázka samozřejmě zní jak líp. Ale to je jiná píseň timurových sokolů.
sůvi: někdy je rada tak nad zlato, že ani baba zadarmo nehrabe ;-))))
ne, v tomhle si ti radit jednoduše netroufám...
Kluci H+M, hlavně, že mi poradíte, fakt dík :>)))
Simi - tak budeme hledat ...
Petr - Iamsorry, neznám noty..., jen mi to v tý mý hlavě dělá to svý důdádůdá :>)))
Jani a Steve a ufo - dík
PB - klidně si dál vykračuj...
pauper - dobrý odhad