Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnění o tom pravém
26. 07. 2004
2
0
1281
Autor
LucyH
Ještě před pár dny bylo mým cílem najít si kluka. Jedno koho, ale kluka. Až po setkání s jedním přítelem mi došlo, že všechno chce čas. Není podstatné, jak moc po něčem toužíme, podstatné je, jak moc z naší osobnosti věnujeme pouhému hledání ideálu. Nesmíme však zapomenout, že jestliže hledáme toho "pravého", svůj ideál, musíme napřed najít sebe sama. Taky nesmíme zapomenout, že nikdo není "dokonalý" ... a my časem možná přijdeme na to, že ty drobné chybičky nejou vůbec jako chyby, ale že můžou být třeba i legrační, milé ... I když najdeme toho pravého, neměli bychom zapomínat, kdo jsme, co chceme ... jaké máme cíle, abychom pak na úkor té "pravé lásky" neztratili sami sebe.
smokrew_b8ie
27. 07. 2004
Dobrá úvaha i závěr. Dříve bývalo takové úsloví, že někdo lvybírá tak dlouho až přebere.
Líbí se mi, díky a tip
Možná je to jen můj pocit,ale když přijde ten pravý,tak se zapomene na všechny návody a všechny ty sny a žije se jen tím,že ten pravý tu konečně je.Špatně se mi to vyvětluje a to nahoře v dílku je samozřejmě hrozně důležité,ale až přijde ten pravý,tak už nebudu přemýšlet o tom, jestli je to on.
Tak prostě=).
A dílo je inteligentní.