Co líbí : název (!), jazyk, "přihrát si barevný přízraky pro další zdi"
Co nelíbí : 4 x šeď :-(
Ale celkově : Jo !
T + avi
Nehledal bych v tom rebelštinu, spíš motiv přemalování toho šedáčka - vždyť to je docela sympatický (teda, kdyby u toho nebyl vzatej tou cihlou...)
Jinak, jestli se tady může mluvit sprostě, rád bych se přidal, alespoň na chvilku, hrozně dlouho už jsem slušnej, a celtím. že to nevydržím. Tak tedy: ................... Himbajs !
(a je ze mně sprosťák. bože, to je úleva...)
nevim, připadá mi to jako takovej stupidní hip hop pro děti.. v dnešní době už prostě sprejeři nepůsobí tak neuvěřitelně rebelantsky jako dřív.. a vůbec si to nezaslouží kategorii "volný verš", spíš bych dal něco jako "historka u piva"
je to pěkný a konec mě vážně dostal :-) *T
my už to někde četli...
?
Večer co večer
Hučení v hlavě vod lacinýho vína
Nějak se člověk musel probourat tou nudou
Přihrát si barevný přízraky pro další a další zdi
..tahle se mi líbí asi nejvíc a konec je taky skvělej!*
vy kozeny jelita s nablivkou! aby vas mrdka poskakala!
tloudev: jasně, tobě taky všechno nej
Vnímám to jako silnou výpověď - generační, chcete-li. A líbí se mi to. vážně.
grg: jaký ztvárnění, čeho ztvárnění? jak jinak? nebo co...?
ježíši, tady to žije...tak jak jsme na tom s tím hádáním a osočováním, no?? kategorie založena nebo aspoň ve stadiu schvalovacím?:-))
Osočování se meze nekladou. Ale musí být nálada či motivace. Máš náladu? Máš mě čím motivovat?
ale jdi ty...já reaguji na návrh Noe1 s tou kategorií přeci:-)
Dyk já vím. Ale já přece řekla, že než bude kategorie, je možno se ventilovat pod mými dílky, hihi.
ahaaa..tak to osočování...hmmm...a jo..už to mám!! nejsi žádná mrtvolala, protože mtvolaly nepíšou poezii..tak a máš to:-))
Za prvé nechápu o jaký reklamě to mluvíš, ty hnido zpuchřelá. Za druhé jdi do prdele.
barvy a laky na panelaky
to jsou ty grafitti - strikas je taky ty
beton do nebe - prostor pro tebe!
vztycenej prostrednik jako gesto
z vejsky se bude divat
NA CELY MESTO!
a ty, ty koroljeve, ty di do prdele.
t+v
pokud by chtel o vyberu nekdo polemizovat, necht zkusi napsat na jindrisska 16 tri jednicky padesat.
:-( zase nadávky v kritikách..nesnáším to
ale když už jsem tady, snad nebudu taky vykopnuta za názor...jako povídka by mi to sedělo víc..radši už půjdu
Líbí se mi dílo - *t. Štve mne totéž co Crae. Už to tu nějako dobu z tohohle hlediska bylo snesitelné na najednou se objevují další Zdendové - že by reinkarnace??? Ach jo :-(((((
Berte to sportovně, přátelé! Já také nejsem příznivkyní nactiutrhání, leč jak se do lesa volá...
(ostatně - jaké by to bylo fórum bez trošky toho flejmingu, žeáno. :o)))
Jen mne to mrtvololo unavuje :-(((, tobě už je lala viď :-)
jak řekl Noe...časem to unaví...
Tak si taky tu a tam zanadávej. Vono je to kolikrát lepší než drátem do voka. Fakt. :o)))
než drátem do voka...tohle, když jsem slyšela poprvé, řehtala jsem se snad deset minut:-))))
Drátem do oka jsem dostal na chmelu a moc jsem se tehdá nesmál ;-)) Mrtvolo, dík za (z)radu. Můžu si když budu potřebovat zanadávat por tvými díly? :-)
Noe1: Klíďo píďo. Bude mi ctí. Akorát počítej s tím, že budeš-li nadávat přímo mně, nezůstanu Ti nic dlužna.:o)
:-)))tak sem budu chodit taky častěji:-)))
Já už navrhoval Lyrikovi speciální kategorii děl, "hádky a osočování" to by bylo fajn, ne? Podpoříte mne?????
Mileráda. Rychtářův rypáku. :o)))
Sople z rychtářova rypáku, bezva, že bych o tom zřídil zítra diskus????
noe, místo kam maj povolen přístup zmrdi, kokoti, čuráci?...to beru:))))
mrtvolata se mi zdá jako dobrej týpek...:)
Q: jo a ještě kurvičky, krávy a pizdy vyjebaný ... stává se ze mne nekrofil :-)
jo noe...si talent...:) zkus to hodit do rýmů.... :))
Q: Mám za sebou základní vojenskou službu u bigošů polních, vodou chalzených ... mohu doporučit i některé pěkné, poetické výrazy (vhodné do každé pořádné kritiky) v maďarštině a rómštině :-))))
ouuu bigoši, šlechta:))))to já byl jen u strážáků....ale pár pěkných výchoďnárských taky znám....
ježíši, kam já se to dostala:-)))))))...ale podpořím tě, stejně už se začínám houpat, někdo mě musí přitáhnout za nohy a dokončit to:-))
Sopel z rychtářova rypáku! Dost dobrej smeč! :o)) Jedna nula pro Tebe. Až mě napadne další veledílo, můžeme pokračovat tam. :o)
Korovjev je (něco hodně sprostýho :))
Takle nádherně popsaný malování jsem nezažil. Tohle je umělecký zážitek!!! A ne že ne!!!
Tady je jasnej TIP a hotovo!!! A jestli se to NĚKOMU nelíbí, může mi to říct osobně. Docela rád se zůčastním VÁŽNÉ debaty a ne nějakýho házení špíny a plivání sprosťáren!! To umí muj mrňavej brácha taky. A líp a s mnohem větší grácií Korovjeve.
Jo a mrtvolala - nádhernej nick. Asi sem se zamiloval :))