Heulwen.... na rtěnce nezáleží... na mě si pochutnaj dycky... :))))))
Řízek: Tak to přeji múzám doboru chuť a ať to nerozleptá je :-))
Miroslawek: Neumělé od slova umělý nebo od umět?
to si přeber... možná od obojího ;o)
Řízek: Podle toho,jakou budou mít rtěnku,ne?
Ale Canni, beruška jechtitin,to jsou vitamíny!! :-)) (diky)
důsledně neumělé, ale zřetelná snaha... i to se cení...
Řízek: Jej, no ale aby Tě to nerozleptalo! ;-)
Kryton: Ale né,takové miloučké užitečné stvoření přece požírá jen potvůrky mšice! A proto si dám pozor a nesním berušku! :-)
Noe: Nebo lepčí než ovádi (hovada nenažraný) Tebe už kousla beruška?? dííky
Jasan že kousla. Nejedna. A některé nebyly ani sedmitečné ;-)
:-)))))
No osobně mi to nikterak úžasný nepřijde...
Tvar "stanové" mi připadá příšernej...kdesi tam i pokulhává rytmus...ne, bohužel...
Já vidím v té příšernosti krásu :-) Vždyt nikdo netvrdí,že je to úžasný,je to taková kravinka....
No... Řízka líbaj poslední dobou často... :))
tak na to pozor :o) snis berusku a ona ti v brisku sezere toho burta a pak bude uzirat i tebe :o)))
Lepší berušky než muchničky (takzvané mušky kurvušky). Ale berušky dokážou taky pěkně kousnout, mršky bršky. Připadá mi to krásňoučké, najivňoučké (to není nadávka), pozitivní v té přehršli depek tady. Já ti dám t* a těším se na nějakou tu hadí :-))).
jo koukám že kecám a ten tip nepřiložím - a ještě za úžasnéj naázev si ho zasloužíš :-))))
Kryton: To spíš my sníme ty berušky i s buřtem :-)
Wick: A kam půjdeš? Já za 2 týdny přijedu z tábora,tak taky zase vyrazím... Preferuji Máchův kraj.
Řízek: Ale... A vůbec múzy přilétají neočekávaně...
Seregil: Hmm,uvidíme jak to budeš vnímat za dva týdny až na tom samém místě budeš stanovat s námi :-) Doufám,že máš rád berušky ;-)
Mno múzy.... múzy mam kolem sebe... je to sklenice píva, cigareta... a ženuška.... to jsou moje múzy... :)))
aby vam nesezraly ty burty :o)
Ty první verše mi připoměly to , co budu dělat , tak za 2 týdny - čundr . Supr myšlenka
Jejky je něco.... co ještě dlouho u mně nebude.... :)))
Dík za avi řízku...
Fajn věc... taková dýchající ... trávou, touhou po klidu.... tak nějak to vnímám....
.... jejky....
tady řízek...
(avízko a tipek)
Dík,řízku :-) I když nevím,co si mám představit pod vyjádřením "jejky" :-)