Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž hovna táhnou...
30. 07. 2004
2
0
2140
Autor
mrtvolala
Zase je v ulicích jen plno sraček
A lidičky-neplavci tonou a tonou
Kdo z hoven povstal
V žumpu se navrací
Fekální bratrstvo
Má hovní rojení
Když hovna táhnou
Je spousta žvanění
Sajrajtu až po krk
Kam já se poděju
Máme tu den co den
die Senkgruben Reinigung
lidi, co se to s váma proboha děje??? To je děsný. Nadáváte si tu do debilů, píšete o sračkách...není vám hanba? Takoví vzdělanci!!! :-)
To neva. Já o tvoji důvěru nestojím. Vím o tobě úplně všechno. Jsi, jak říkávala moje babička, nekvalitní člověk.
Pišta_Hufnágl
31. 07. 2004
Mě to připadá dost povrchní, takže...pryč s hlubší kritikou!
Rozhodně BEZ TIPU!!!
to mi připomnělo, že tu dlouho nebyl nick kakání...ten by byl nadšen:-)))
Ale jo - aj tak se dá, i když chápu, že není to tvoje gusto, je to můj pocit a ten pocit je přesnej.
moc hoven, mrtvololo, efektu kýženého docílíš i jinak... a že to umíš.. tohle si myslím, sama nepovažuješ za jedno z nej dílek..
Jestli nej, to nevím, zatím mi to sedne. Ty někdy nemáš pocit, že tu kolem nás je - jak sama říkáš - příliš mnoho hoven? A vo-vo-vo tom to je :o)
spíš mám pocit, že je kolem pusto, nelidsky - občas. Ale - takhle jak to je napsaný, tak je to prostě jen po povrchu..
Jako, když na někoho zařveš - fuck you!... hm, ale nic víc..
Fuck you! - vidíš tu dekadenci? Jako bychom už ani neuměly někoho poslat hezky česky do prdele...
já se přidám báseň nic moc ale má to zárodek v sobě a tím jsou první 2 řádky. ty jsou super neplavci jako metaforické vyjádření neschopnosti být sprostý a tak na tom v životě tratit. kdo není huba nevymáchaná v této společnosti nemá místo... to se mi líbí i když tuším, že je to tam asi spíš náhodou a neplánovaně
Vůbec to tam není náhodou a neplánovaně. Všechno, co napíšu, má nějaký smysl. I když Tvoje interpretace není zcela přesná.