Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seco já vím - proč by se mělo pořád všechno nějak jmenovat
01. 08. 2004
6
0
6263
Autor
machal
Mám uvnitř sebe prázdno.
Vím kde to je.
Je to místo srdce,
které jsi mi vzala
zmuchlala
a zahodila.
Tak ted v tom mam trochu bordel ale neva - nejak mi unika zda mi prejes abych si uzil pekne nebo spatne veci :)
pozorovatel
23. 08. 2004
Pozorovatel - jsem rád že si zavítal - pravda téma je ošuntělé a je taky fakt že nejsem první laskou zrazen :) - co se tyce formy ta mě nezajíma - na to neberu ohled - pokud něco ja tvorím tak prostě jen pisu a nepremyslim nad tim jestli to ma nejakou formu nebo rytmus nebo cokoliv :)
nazev sem tu nevymyslel protoze sem byl skutecne velice smutny a zoufali a tak sem dal moznost pruniku citum a bolesti - tomu meno nevymyslis :)
Ale dik za kritiku :)
třikrát těhotnou hroš? no nevím nevím, esli by to unesla :-)) raděj vyberem někoho iného, kdo nemá takový smysl pro humor - u hrošíkové bychom asi pohořeli a nebo by nás oba pomluvila v nějaké své básničce :-)
Milý Arťásku (to oslovení navrh Joee - je u mě na návštěvě), tak někoho navrhni ty :)
tak jo, někoho vytipuj a napíšem pamfletek :-)) nebo nějakou říkanku :-)
nejlépe někoho kdo píše strašně vážně a kdo se neumí smát a kdo je pořád strašně smutnej a lítostivej a tak... :-))
Artha :Teda ukujem - zpiklíme, ale musíme vymyslet koho si vemem na mušku :)
Machal: Byste mohli s Arthamirem stvorit nejakou spolecnou basen... hezky se to doplnuje :)
Joee - na to má Arthamir někoho s kým se doplňuje lépe ale já nejsem proti :)
konec říkáš... hmmm, dyž se trochu zamyslím... hmmm... hmmm... hmmm (pořád přemýšlím, vzbuď me za hodinku)... hmmm.... hmmm...
ačkoliv jsme oba hezcí hoši
naše srdce válejí se v koši
totiž všechna tahle děvčata
zašlapala nám je do bláta
:-))
(není to moc smutné?)
tak to jo, ty jsi tvůrce :-) momentky jsou nejlepší. občas bývají malinko obehrané, ale stejnak jsou nejlepší. minimálně pro autora (já to vím :-) ). tím okořenit jsem nemyslel, že bys tam měl něco přidělávat nebo tak - to ne e...
Arthamir: rekl bych to asi takhle - "Už není co přidělávat"
Snad jen
Tvé oči jsou slepé
tvé uši jsou hluché
a má duše pro tebe zapomenuta.
To jde ne ? :)
buéééé, fňuk, uáááh, fňuk, škyt, brek ... to bylo na mě e e?
jestli ne, tak...
tvé oči jsou slepé
zápěstí mi tíhou tepe
tvé uši jsou hluché
myšlenky proplouvají vzduchem
a má duše pro tebe
zapomněla na sebe
taky de ne?
:-))
Arthamir : to byla momentka - z duše a citu - tady nebylo co korenit, ale dik za nazor :)
jejda jejda, to je ale obehrané... chtělo by to něčím okořenit (máš na to :-) )
Taková příjemná miniatura s docela typickým obsahem, ale chápu, že to bolí...
Nejde o to ze by nechtela - je to strasne zvlastni ale o tom se mi nechce tady mluvit - mozna soukrome pokud te to bude zajimat :)
Ona se neumi/nemuze rozhodnout - ideove tape a ja nevim jak ji usmernit :)
Andulko - dik ale ja bych tomu titulek nedaval - me to pripada jako bych pak pojmenovaval sve nitro a to se mi nelibi ale dik za snahu.
Pokud prijdes s necim co se mi bude opravdu libit a co me zaujme tak to tak pak klidne pojmenuju :)
ale jo, to jsme si prozili vsichni....a nejednou...:-))) tak ti foukam na bolistku at to moc neboli...:-)...Jinak si to zpracoval moz fajn....akorat je tu toho na tohle tema straaaasne moc...:-)
Andulko - dík moc
Původně to bylo nezařazeno ale dal jsem na názor dalších tak už to tam nechám :)
Pišta_Hufnágl
01. 08. 2004
Pisto - dobrá nechtěl jsem se k tomuto citovemu vylevu vracet ale mas pravdu neco s tim udelam :)
Pišta_Hufnágl
01. 08. 2004Pišta_Hufnágl
01. 08. 2004Pišta_Hufnágl
01. 08. 2004
Craerassy - to jo, ale když já chci zrovna tuhle :(
jinak všem dík a hlavně Pištovi
No...a ted jeste ten titulek..:-))) Treba "srdce v kosi" " srdce na recykle"...nebo tak...:-)))
někdy se přání nestřetnou v jednom bodě...pokud ona nechce, můžeš ty chtít tisíckrát a přání se ti nesplní...víš to přeci..