Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak moc?
01. 08. 2004
14
0
8066
Autor
machal
Nevědomost je sladká,
nevinnost je vratká,
má láska je nekonečná
a ta tvá je krátká.
Augustin_Šípek
18. 06. 2005
Fakt je, ze nevědomost je někdy příjemnější než vidět to co by - v tomhle případě pod těma plavkama- mohlo bejt a ještě by se člověk mohl leknout...:-) mě se to líbí dávam tip
S prologem super bez prologu taky docela dobrý. Jen-" tvá láska je nekonečná?" při pohledu na slečnu v plavkách? :-)
Teda, tady se člověk doví věcí, já věděla, proč se sem eště podívat :-P
pozorovatel
24. 08. 2004
Pozorovatel - vyhmatli nas budem se muset prestehovat pod jiné dílko :)
Sk8 - nebud zvedava
pozorovatel
24. 08. 2004pozorovatel
24. 08. 2004princeznicka
23. 08. 2004
Teď nejak tápu v tvých myšlenkách :)
Tady o nic nejde - prolog je jen připomínka toho co se dělo v tu chvíli když sem to vymyslel, aby každý věděl jak sem k tomu přišel
Dílo je taky strašně prosťounké - žádný hluboký smysl nemá. Šlo jen o to že sme se shodli na tom že ženska v plavkách je lepší protože si každý může představit co má pod nima a pravda může být úplně jiná. To máš jako když pude holka a bude mít vycpanou podprsenku kapesníkama a ty (teda ty nejspíš ne ale třeba já :) ) si řekneš "Ta má ale velká ňadra" a pak když ji (teď už si opravdu myslím že ty ne) svlíkneš budeš hořce zklamána :)
A tak sme usoudili že "nevědomost je sladká" a tím to začalo - protože tu divčinu mám hodně rád začlenil sem tam i nejaký ten cit a popis momentální situace a pak jí to řekl. :)
To je celé :)
pozorovatel
23. 08. 2004
pozorovatel
Jo kamaráde - když ona to zas až tak kamoška není - pro mě je to mnohem víc :)
No a na tom koupalku se opalovala nahoře bez takže tvá pdmínka je splněna :) a řeknu byl jsem nad míru spokojen :), ale to nebudem rozebírat :)
Ale máš pravdu - skrytá je lepší - o tom to je že si můžeš představit co chceš :)
pozorovatel
23. 08. 2004
Jo tak to docela chapu - a jeste chce abys myslel kdyz mas krevni obeh jinde vid :)
No to mas to sami u nas - jak moc premahani me stalo kdyz rikala "koukej uz mam opaleny prsa" a ja se nepodival (uz sem mel nakoukano a vedel jsem ze jeste moc opaleny nejsou :) ) a pak rika "a ty se ani nekouknes a to jiny by se koukli" a tak sem odvetil "me uz to nezajima" :) ale to bylo jen tak z legrace a ona to vedela :)
pozorovatel
23. 08. 2004
No tak to zase prrr - ona vi co k ni citim a zadana neni ale momentalne proste nechce vztah a tak je to do ted :) a ja uz z toho zacinam bejt na prasky :)
Jo to koupalko bylo fajn ale nerekl bych ze si se mnou hrala :)
Vis mezi nama je to takovy zvlastni a ja o tom nerad mluvim pac sem pak depresivni.
Jo to mas teda dobrou kamaradku koukam - s tou bych chtel zit s vedomim ze flirti jeste s nekym a co kdybys to nevydrzel co by delala potom :) ?
pozorovatel
23. 08. 2004
V to že poleví tak nějak pořád doufám ale chápej že do nekonečna se to taky vydržet nedá * láska je jak květinak * když ji občas nezalévá tak ti uvadne - neřekl bych že sem to vymyslel - mam dojem že sem to nekde četl ale je to přesný :)
No taky se mi zdá že potřebuje jak ty říkáš mužskou blízkost - ona se totiž (no teď už to budou skoro 5 měsíců) rozešla a tak jí trocha té něhy chybí ale já nejsem kapesník do kterýho si otře slzy - ja chci víc ja chci jak ty říkáš (já ten výraz nesnášim) s ní chodit :)
Ještě se držím mám hluboké kořeny ale pomalu cítím jak vadnu a to mě mrzí :)
No a rád bych s tebou polemizoval ale ráno jdu zase do prace a tak teď uz mažu spat - tak klidně napiš přečtu si to zítra - zdarec chlape :)
pozorovatel
23. 08. 2004
Hej Osmičko - už ti někdo řekl jak já tě miluju pro tvou nenáročnost?? :)
Sk - má lásko jsi niní spokojena - ptám se neboť až budeš spokojena ty budu i já :)
Tak to bych se shodla s vami taky. Navic ta blbustka je desne roztomila.....akorat mi na ni vadi, ze nevim co je to "má láka je".
Ok. Uz mi to doslo....:-). Nic mi nevadi, je to roztomily...:-)*
Dobrá Dobrá Dobrá - jsem svým svědomím donucen udělat razantní krok a opravit "láka" na "láska". Nudiž tedy učiněno - ale že mi to trvalo co? :)
Sk8 : Probůch dík - taká sprostá chyba a že si toho nikdo doposuď nevšim
No tak či onak...je to tam pořád, tudíž netuším, estli Tvoje reakce nebyla myšlena ironicky...:-)
No, je to čím dál lepší :-)
Jen nějak nevím, co je "láka"?...buď je to překlep, nebo potřebuju objasnění :-)
to mě připomíná, že loďka je vratká a voda po okraj (ha ha)... no každopádně debata byla určitě zajímavá. napísáno to taky není zle :-)
Pomerančová
04. 08. 2004Řízek_avíz
01. 08. 2004
Seregil - spíš žalostná :) - ten konec se týká konkrétní osůbky
Korovjev - "má látka je vratká" - nechápu jinak dobrý
Jinak dík za kritiky všem.