Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFotky z Medlova
04. 08. 2004
5
0
9495
Autor
Cirilla
Býč bojz & gŕls
Dlouhej kouř
Dlouhej kouř
já na to, jak jste přijeli potom k nám na chatku a co následovalo, stejně nikdy nezapomenu.... :o)))
Nicollette
18. 02. 2005
Pavlo, myslíš, že bychom tyhle fotky mohly vložit do odkazu na levé straně - do fotek?
swandrow: hehe, mělas mít číny, cobainovky nebo jak se tomu ještě říká... já je dvakrát strčím do kýblu s vodou a bude umyto... ;o))
tehotnej_hroch: kdepak, trutnov má pěkně červený bahýnko... takový ve woodstocku určitě neměli... ;o) ale bylo mi líto kršňáků - těm musela být strašná zima v tom jejich oblečení :o)
jinak pardon za offtopic :o)
tehotnej_hroch
25. 08. 2004
Elyn - pokud tam voloďa byl, nepřihlásil se. :-)
Hrošík:
Jo - Woodstock - myslím, že tohle už se nikdy prožít nedá. :-)
tehotnej_hroch
24. 08. 2004tehotnej_hroch
23. 08. 2004
Dej pokoj, až takhle nám našim ZELENÝM stanem protéká jak zdymadlem. :-)
tehotnej_hroch
18. 08. 2004
No to je fakt - růžový stan je to nejkrásnější, co na fotkách zachyceno. Začínám prahnout po růžovém stanu. Já chci růžový stan, a chci a chci a chci....
:-)
Navždy_Tvůj
12. 08. 2004Navždy_Tvůj
12. 08. 2004
No jo, mít jistotu, že nikdy v noci nevlezeš do cizího stanu, i kdybys vypil celý kiosek - to taky není k zahození. :-¨)
se mnou poslední dobou chodí hromy a blesky..ale oni se nezdaj, jsou taky fajn..zapálíš shoříš..byl jsem blízko..
Navždy_Tvůj
11. 08. 2004
Navždíku děláš ze mě něco, co nejsem, ten bordel po sobě zanechali "první turnus pátek - neděle", ti, co když jsem přijel, tak už byli ožralí a zhulení a když jsem jim řekl, že jsem papouch, tak mi odpověděli "kecáš" a dál se se mnou nebavili...
:-))
Navždy_Tvůj
11. 08. 2004
Já to bonznu: a na tom lejstru nad flaškama je velkými písmeny napsáno: Písmák.
:-)
Navždy_Tvůj
11. 08. 2004Navždy_Tvůj
11. 08. 2004
... že to není pravda!!! :-(
A příde mi to dost líto, že ze mě někdo dělá většího bordeláře a ochlastu, než jsem...
Ale - dyk já neřeším pyramidu - někdo, kdo je zachycen, jak rozcaben sedí, v jedné ruce pivo a v druhé cigáro, echh, dáma jak vysoustruhovaná - by přece přízemně neřešila hromadu flašek. Já řeším to lejstříčko nad flaštičkami. :-)
nóó´jóóó tó jóó :-)
já měl na mysli ty, kteří přijeli, udělali bordel, svedli to na mě a odjeli :-) ... ale ...to fšechno vodnééés čas... A příští rok na Medlově zas! :-) JSME TAM POZVANÝ
čuuuuuuuuz! sem konečně tady:-O
ale nejni těch fotek nějak málo?
papí,škoda že se na písmáka nedaj nahrát ty naše songy:-)
Morasten - nějaké fotky jsou na webu kopretina - škoda, že se nedají vkládat přímo tady. :-) Odkazy najdeš na té aktualizované upoutávce o srazu.
Navždy_Tvůj
06. 08. 2004
néé to nedělej, páč každé půlnoci bych z toho plakátu vystoupil a vypouštěl bych kouř v podobě duhových kroužků, čtverečků, trojúhelníčků a písmenek.. :-))
Navždy_Tvůj
06. 08. 2004
chňa chňááá! Tys to nepochopil ... já bych Tě chodil takto STRAŠIT !! BUBUBubububuehechechééééé!!!! :-))
Navždy_Tvůj
06. 08. 2004
První foto:
sovětská vlajka: Shammann + má maličkost, dále zezadu rowenna, Kačírek, Morasten, tehotne¨_hroch, stojící Chroustjazz, vlevo stojící Rownnin syn, vedle vzádu nepanimáju.
Druhý foto:
nahoře papouch s Chroustem,
pod nimi Rowenna & tehotnej_hroch
třetí foto:
Papouch, Kačírek, Rowenna & syn, zazádu Shammann
Čtvrtý foto:
Kačírek, Rowenna & syn a jejich pejsín Kony
Poslední tři:
Papouch ve vodě.
:-))))) to je krasny, ted si budu moc dat uz i obliceje k nekterym vecem...:-). Diky moc...:-)
seš bigbíťák přece, nemůžeš vypadat jak z boy bandu:)
a fotky jsou moc dobrý, některý až neuvěřitelný
:)
a ještě pořád mi nikdo neřekl co za ostudu bylo ztropeno