Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePracovní koloběh
06. 08. 2004
2
0
8042
Autor
machal
vstávačka, zívačka, umývačka, oblíkačka, odchod do práce
pak děláš, jako že dělaš a mezitím jíš
vracečka, sprchovačka, spaní, protože ráno zase brzo vstáváš.
Ještě do pracovního koloběhu zapracuj ty prsa a bude daleko víc spokojených a pobavených´čtenářů;0)
pozorovatel
24. 08. 2004
Koukam ze se nam tu rozjizdi pekna debatka - no tak ja se dobrovolne hlasim ze bych se kouknul * co ty a ty na to ? :)
pozorovatel
24. 08. 2004
Tak to tak zajimavy asi ani nebude - ne musim razatne protestovat - o tvy prsa pozorovateli nestojime :)
No to vis - v necem sou holt zensky zajimavejsi :)
pozorovatel
24. 08. 2004
No pánové, vy se teda nezdáte :o)...ale budete zlamaný, si prsa neopaluju, ale klidně vám je ukážu...co nabídnete vy, hmm :-P?
pozorovatel
24. 08. 2004
Nabízím co si vybereš ale to už bude na individualní domluvě - místě a času ale jsem pro každou srandu :)
Ne kecám - uvidíme až pokecáme - co ty víš jak to dopadne :)
pozorovatel: Ani náhodou, mám svoje, ty mi stačej :-)
machal: No jo, co já vím, jak to dopadne...ale sem celkem v klidu, protože vím, jak to určitě nedopadne .o)
pozorovatel
24. 08. 2004
Nejdriv jsem ti chtela rict, ze si jako moje dite, ze kdyz ho poprosim, aby vyluxoval....ze na me kouka, jako ze nevi kde a jak se to zapina...:-))))) A pak mi doslo, ze si ze me utahujes kvuli preklepu...:-)...toz se ti uznavam....bez hacku a carek, a jeste kdyz udelam preklep....to musi byt teda peklo po me to cist...:-)
Jé a víš že jsem si neutahoval - tak už mi to došlo ale nepovažoval jsem to za překlep :)
No zpracování nebude - je to totiž tak snadné jak je to napsané :)
Cubíííííík - Jojo - chlape tys potěšil svého NKzK svou přítomností :)
No počítej s tím že pokud za tebou do UK přijedu třeba na 14 dní tak tyden vyletníme hromadně a berem i Leon a tyden workčím nekde s tebou takže mi budeš muset neco sehnat - ale nebudem předbíhat - ja se ozvu než poletím. :)
Jinak Nazdar :)
Jo jsem :)
ale písmák se seká jak svin - posilej zpravy :) An to tu nezahazem kecama :)
Zajimavy....znam takovyhle pracovni zivoty....a reknu ti...kdyz se podivam na tyhle lidi za x let ztravenych takto v praci.....jsem hrozne vdecna, ze mezi ne nepatrim.
Skvele tema.....a zaslouzilo by si mnohem creativnejsi zpravovani...:-) Lenochu...:-)
... jojo.. kdysi jsem takhle taky tak nějak žil... teď je to lepší...
čili klub sekce Pravdy pravd..
Seregil :Dík
a dík všem co jse podílejí na tom že když si chci přečíst novou kritiku tak musím hodně rolovat kolečkem :)
Nicollette: jo to mas pravdu a taky maskuju to jidlo pac to je vzdy jen tak na chut :)
Kimisek: no to je ruzny podle zamestnani - napriklad kamos v praci spi a pak jen vypse casy kdy byl na kontrolach :)´
papouch : na to nebejva cas - bohuzel a bylo by to nezodpovedne :)
...protože ráno zase brzy "vstávačka"
srandovní :-) ale nechutně realistické...