Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekamínek
07. 08. 2004
5
0
4997
Autor
arthamir
kamínek
tak tiše šumí jez
a cesta plná kamení
neštěkne ani pes
to zlé jest znamení
malý kamínek v botce
rozpálené od horka
na jezu vyndat chtěla
ach – hlupáček Viktorka
tak tiše šumí jez
a cesta plná kamení
neštěkne ani pes
to zlé jest znamení
malý kamínek v botce
rozpálené od horka
na jezu vyndat chtěla
ach – hlupáček Viktorka
to Mila_cik: jaké dítě? vždyť sama byla dítětem... :-) ale to je dobrá připomínka, málokdo si všimnul časové nesrovnalosti :-))
to Mila_cik: přece sebe :-)) (ha ha), když si vyndávala ten kamínek, tak se projevil newtonův zákon a tak... :-))
to Mila_cik: život se s nikým nepáře :-)) ani s chudáčkem viktorkou! :-))
Řízek_avíz
03. 09. 2004
jo, řekni klidně, já tě budu pomlouvat eště víc a pak dám třebas avi, ať sa můžeš připojit... chceš?:)
hele, já teďko četla babičku!
viktorka je v pohodě, hned po barunce oblíbená postava...
a hříčku tam nějak nevidím:(
to Arien: a jakou hříčku bys tam chtěla vidět? spíš říčku... no vlastně řeku... a jez :-)))
splav by tam měl být!
a zmátlo mě to těhotný nahoře (dám avízo, abych byla slušná, dyž pomlouvám)
to Arien: aha, hmmm stejně sem tak nějak mimo mísu... ale to se časem srovná :-)
tehotnej_hroch
15. 08. 2004
To však zcela mění náhled na klasickou literaturu - za hanobení a vysvětlení díla (mé velmi málo oblíbené spisovatelky) dávám Tip
Je to dobrý nápad :)
to machal: tedy M. - kua se neříká! děkuji za tip, rád ti vysvětlím další otázky, ohledně skrytých pravd literatury, ale raděj se neptej - to by to zas dopadlo... :-))
ale jo klidně si přečtu rád o tom, že zlatovláska byla přebarvená bruneta :)