Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO Mladém Integrálu
Autor
Ewecka
Nechť byl nebyl definován bujarý a bohatý Mladý Integrál z království v intervalu (- pí;pí).
Jednoho krásného rána, kdy byla venku limita obzvláště nakloněna nule, zatoužil Mladý Integrál po nějaké Roztomilé primitivní Funkci, se kterou by mohl derivovat, sčítat, odčítat-prostě sdílet celou číselnou osu.
Osedlal si svůj vraný složený zlomek, jedním skokem se vyhoupl do čitatele a vyjel do definičního oboru hledat svou Primitivní Funkci.
Jel dlouho - přes sedmero asymptot a sedmero inflexních bodů, až narazil na sinusoidu svého souseda, zlého Neurčitého Integrálu ze země (-1;1).
Neurčitý Integrál byl zlý, protože se mstil za to, že nemá řešení a proto nemá ani žádnou Primitivní Funkci.Věznil proto Roztomilou primitivní funkci ve své temné sinusoidě ve složených závorkách.
Roztomilá primitivní funkce měla ty nejkrásnější exponenty v celém definičním oboru.
Mladý Integrál podezíral zlý Neurčitý Integrál z extrému, a tak na něj vytasil své lokální maximum.
Zlý Integrál se zalekl a vzačal klesat,klesl až z intervalu oboru hodnot své říše.
Tak se mladý Integrál zmocnil celého definičního oboru, v němž byl i s Roztomilou primitivní funkcí šťastně definován z prava i z leva až do +nekonečna.