Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Terezku...
24. 09. 2000
9
0
6054
Autor
Carodej
Pro Terezku
Slunce Ti tančí na víčkách
směješ se ráda v rytmu štěstí
úmluvy tajné při svíčkách
láska si k Tobě cestu klestí.
Vzdycháš mi slastně v náručí
tančíme kolem horké víry,
možná nás vítr naučí,
jak slyšet zpívat netopýry.
Skláníš se dlouze nad říčkou,
po skráních stéká kapka krve,
chtěl bych Tě škádlit větvičkou,
chtěl bych Tě laskat jako prve...
Milostná píseň v korunách,
modrá je láska, černá je země,
přejedu prsty po strunách,
Tvá láska žije stále ve mně...
Konvalinka
27. 06. 2004
Chtěla jsem jít už dneska domů, ale zůstanu tady, protože jedu v neděli na dovolenou a nemohla bych si přečíst zbytek tvých věcí. :)) Miluju básně, který ve mně nechaj takovej skoro hmatatelnej pocit. A z větu Tvá láska žije stále ve mně... si prostě zasloužíš dvojitej TIP - i když to Písmák neukáže. Ode mně máš dva. :)
Silvinko.... ano..jsou z nás dnes nejlepší přátelé...... a stále se máme moc rádi.
Christi - díky moc, jsi moc milá, nejen tady....
Ano šroubečku, byl jsem.......
Čarodejník, to musel byť smutný rozchod, keď si pri ňom napísal toto :o(, ale napriek tomu necítim z tej básne smútok, je v tom toľko lásky, odpustenia a zmierenia...
Za pocity ;o)
No, mě to nepřipadá sladké - spíš hořkosladké a něhobolné...Za krásu, za pocity své a pro pocity dalších tip* divotvornému kouzelníkovi ;-) .
no, já bych hlavně vytkl (máš to v aréně) jen trochu profláklé rýmy víčkách-svíčkách, krve-prve, země-ve mně...