Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senež vylomí mě světlo ze sna
Výběr: srha, von_Tikowitz, Elyn, Dero, papouch, Lyryk, Armand, Print, Fouckault
10. 08. 2004
50
1
12200
Autor
sjuuu
než vylomí mě světlo ze sna
zdá se mi růžový hrot rdesna
tužebník vstavač silný svislý
v mokřadě kdesi mezi třísly
něčímu stonku chci být těsná
1 názor
zůstávám v užaslém nádherném ohromení... teď jsem plně pochopila svoji právě se hárající čubu...
*
nepřímý dík papouchovi za navigaci (sice původně jinam, ale hlavní je že su tu...)
K tomu není co dodat... i jediná zbytečná tečka by to mohla zkazit.
To není vše, sjuuu : napadlo mne číst si jen názvy tvých děl (nikoli však událostí) a jsou v nich pasáže, které by samy, samy o sobě, mohly být nezávislými básněmi, dávají smysl a mají i svou hloubku. Asi je to tím, že jako málo autorů ctíš názvem obsah díla...
jarda_sibrt
03. 09. 2004katturinka
27. 08. 2004
uh, skvělé osvěžení po ránu :o) *
děkuji za avi, ami....již zaměřuji zaměřovadla .o))
výjimečně... *V*
avi: mon ami, takovou básnířku těžko bys pohledal... doporučuji poslechnouti (i tvému citlivému sluchu) a řádně pročísti .-)
tak dokonale erotickou a přitom jinotajnou báseň jsem dlouho nepoznala... je to nádhera...
Píšeš s velkou odvahou, a přitom zůstáváš stále poetická. To je báječné.
SarahMarieSchwarz
15. 08. 2004Pišta_Hufnágl
12. 08. 2004
Rdesno, tužebník, vstavač (naše orchidej)... botanika - to je moje,
ale i další metafory jsou moc pěkné a výstižné.... díky a tip
von_Tikowitz
10. 08. 2004dismorphia
10. 08. 2004
Wow...nikdy bych neřekla, jak lehce se může vyjádřit tolik erotiky botanikou....tvé umění je pro mě záhadou a nedostižnou metou...