Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeště jeden vagon vyložím
11. 08. 2004
14
0
9487
Autor
JiKo
Ještě jeden vagon
vyložit musím
ať padne norma
ať se parťáci poserou závistí
a dnešní pivo jim zhořkne
Ještě jeden vagon vyložím
a stanu se nejlepší z naší party
vykladačů vagonů
karet
a
života
Ještě jeden vagon vyložím
pak za klopy modrého munduru
mě na nástěnku připíchnou
tam se budu vysmívat všem
co nedokážou vyložit
jako já
já sama
ještě jeden vagon
tehotnej_hroch
25. 08. 2004tehotnej_hroch
23. 08. 2004
Hrošíku - to máš těžký - už se tu holt o tobě roznášejí fámy - no nic nenaděláš proti veřejnýmu mínění :)
Arthamir : jo skvělí dal bych ještě tip ale už to nejde :)
Hroš: no to máš tak - je to s tebou nejak spjaty nebo co - vidím "těhotnej_hroch" a zaroveň vidím lahev "čehosi" :-)
tehotnej_hroch
12. 08. 2004
.......
ještě jeden vagón vyložím
než to se mnou položí
mám já silné řeči
než se zkroutím v křeči
"cosi" v mojem těle
říkalo mi směle
že jsem pěkná kočka
a vagónek počká...
:-))
tehotnej_hroch
11. 08. 2004
No je to něco jako balada o očích topičových že?:-)))
ps: co je tu "ucilit" ?
tehotnej_hroch
11. 08. 2004Řízek_avíz
11. 08. 2004
:) jo, vím, stihla jsem kousek té vaší debaty :)
Hezký, milý.. a hrochové na tělo šité..;)
dobře :)
parádní teda! představím si to, jako za hlubokého pomalého dunění basový kytary to ženský silně zastřený hlas chraptivě a ještě dunivěji než ta kytara pomalu odříkává... oko vnímavého diváka či spíše posluchače nezůstane suché!
tehotnej_hroch
11. 08. 2004
takže na srazu to bude jeden z bodů programu. jiko sežene kytaru, někdo tónu znalý na ni ten tón bude vyluzovat a hroš svým krásným umělecky zabarveným hlasem přečte tuto poému... a já? ptáte se co budu dělat já? mohl bych třeba přinýst židli, aby si měla hroš na co sednout... přeci jenom je to dílko poněkud většího rozsahu... a taky bych mohl hlídat posluchače, dyby se jim to třeba nelíbilo, že bysme nasadili vítr z hor nebo tak něco...
tehotnej_hroch
11. 08. 2004
dyž mě jiko pomůže... těhotný hroši prej bejvaj trochu těžší než je obvyklé (hi hi) :-)
tehotnej_hroch
11. 08. 2004
ešte jeden riadok napíšem, aby si vedel-a,
že je to sakra dobré..................................
No je to pěkné to jo - Tip
Hroší - co takhle přirovnání vagonu k čemusi :) "Ještě jeden vagon /na/vyložím"