Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semalá válka
13. 08. 2004
12
0
6877
Autor
arthamir
malá válka
balancuji na hraně
-bitva předem prohraná
já na jedné straně
a na druhé taky já
za oba dva tvory
-rozčileně dýchám
i když měli spory
dvě minuty ticha
balancuji na hraně
-bitva předem prohraná
já na jedné straně
a na druhé taky já
za oba dva tvory
-rozčileně dýchám
i když měli spory
dvě minuty ticha
to StvN. malá? milá?? tak ani jedním z těchto slůvek bych ji tedy neoznačil, ale co... hlavně že se ti líbí... :-)
to Mila_cik: i ty nevěřící miláčiku :-) nevzniklo, pravdu máš... to je přesně o mě, to jsem já :-))
Řízek_avíz
03. 09. 2004
to vesuvanka: jejda - vesuvanka, to jsou k nám hosti :-) děkuju a totéž co zvědavci - pokusím se někdy :-)
to tehotnej_hroch: tak si zacpi nosánek :-))) děkuju za kritiku, to víš, někdy to jde, někdy to kulhá... :-)
tehotnej_hroch
15. 08. 2004
to Craerassy: děkuju pěkně :-) vážně ti povím, že stále tak nějak střídavě bojuju a střídavě držím ty minuty ticha :-)
to michal_k_kosmonaut: hmmm, možná jo... ale na druhou stranu, pár lidičkám se to líbí... a to je pro mě důležitý :-) díky za kritku
skvělý..ty jsi ale nabral dech, ti povím..že ty jsi nakonec nad sebou vyhrál:-))
tip
michal_k_kosmonaut
14. 08. 2004
tak tam zapoj ešte aj nás, ostatných...a urob, čo bude najlepšie pre Teba i pre všekých :-)
tip
kouzelná_květinka
13. 08. 2004tehotnej_hroch
13. 08. 2004
No to je zajímavé - již Kulhánek ve svých knihách používal "Toho Druhého" který doprovázel hrdinu (bylo to jëho druhé vnitřní já) a ten mu předával v napjatých situacích kdy se musel soustředit napřiklad bolest aby na ni nemusel myslet a ten druhý to odsral za něj :)
Tip