Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUž zapomínám...
15. 08. 2004
8
3
4860
Autor
dadik
Už zapomínám
na tebe
jen když vstoupíš do snu
jen když vstoupíš
V tom posledním jsem se ti ale
vzepřela už
postavila
bylo to docela lehký
kupodivu
náhle přišla odvaha
ta která mi celou dobu scházela
řekla jsem si
už nic neztratím
ani jsi se nebránil
a to mě nejvíc překvapilo
Zvláštní taky bylo
že jsme se tentokrát
konečně
skutečně
milovali
A pak prý sen
3 názory
dadik..název je důležitý..opravdu..je to krásné dílko a zaslouží si dobrý název..nebo raději žádný než špatný..Delahaye má pravdu:-)
tip
dík craeassy, ja názvy na nic nepoužívala jaksi...až tu, kvůli identifikaci to beru, jinak se s tím nezaobírám, ani to nevnímám u jiných..časem asi...dík...
dík craeassy, ja názvy na nic nepoužívala jaksi...až tu, kvůli identifikaci to beru, jinak se s tím nezaobírám, ani to nevnímám u jiných..časem asi...dík...
Krásná a o to krásnější, když se sen uskutečnil....
Díky a tip.... a ještě - zařadila jsem si Tě mezi oblíbené autory
název pro mě není důležitý, dávám jen pro to, že se tu po mě žádá...jinak moc díky..
jen když vstoupíš do snu...pozor vesu..hehe..jinak jsem poctěna tvoji přízní...
kouzelná_květinka
15. 08. 2004
Předběhli jsme čas... tahle je zítřejší... ale už dnes je krásná... je to krásné snění... ale nevím... byl to sen... nebo to sen nebyl... a záleží na tom vůbec... když to bylo konečně skutečné...?
TIP... a díky!