Co zatím čtu, tak to jsou samé nenápadné, ale přesto naléhavé řádky...asi si tě dočtu celou, zatím jsem nadšen. :) *
Úžasné... nemám co dodat :)
Lamorak: Děkuji Ti za návštěvu i kritiku...
bestye: Je vždycky hezké, když někdo navštíví i tyhle staré věci... Děkuji.
běhna by se mi asi líbila víc, nicméně kurva mi tam vůbec nevadí, prostě jsi tím chtěla něco vyjádřit a mně se to tak líbí :c)*
Lancelot nebyl namyslenej surovec, ale chudak.. Jestli byl nekdo v Artusovskejch legendach kurevnik tak Tristan.. Ale jinak dobry dilo..
Alois: *povzdech* Tohle je totiž asi jediná odvaha, na kterou se vzmůžu...
Patcheesa: Děkuju za návštěvu a kritiky.
odvážné podání. část s děvkou mě dostala :)
mi se to líbí. přijde mi to vlastně jako docela zajímavá interpretace legendy, která je většinou všude zpracovávána jako slaďárna ;).
Stařec : Děkuji...Za touhle básní si totiž opravdu stojím i navzdory negativním kritikám, kterých je většina...Proto mě ta Tvoje moc potěšila. Ještě jednou děkuji...
To all : Přemýšlela jsem o tom...A sama jsem zjistila, že jsem nevyjádřila to, co jsem původně chtěla...Přišla jsem na lepší slovo ;-)
Hodláš se této tematice věnovat i nadále? Mně by se to líbilo, protože máš talent, který si rozhodně nenech upřít.
Souhlas s výše zveřejněným názorem :)
Nádherné a úžasně cynické.Nesmírně se mi líbí určitá tajuplnost zatajováním identity básníka, která je i tak zřejmá.Líbí se mi pohanění Lance a Guinevere, které obzvlášť nemám rád pro jejich roli v legendách.I když ten vulgarismus je tam...je takový nevhodný a tím nemslím to, že je to sprosté slovo.
ja nevim, to ma asi kazdej v sobe jakousi uctu k necemu, ja mam uctu treba k Artusovske legende (mimo jine ;o)
reona, Dvojčátko, Neutrin, Seregil : Dík za názory...BTW, reono, Ari - proč myslíte, že k určitým tématům se vulgarismy nehodí, a jaká jsou podle vás specifika výběru těch témat ?? Sem s názory, ať mám zas jednou o čem přemejšlet ;-) :-P !!
Dvojčátko: Po dnešním shlédnutí filmu "King Arthur" jsem na určitý čas vykopnuta z vlastního řádu názorů na toto téma, aniž bych byla zaujatá, tudíž "kontaktujte operátora nebo opakujte volání později". Děkujeme za pochopení : ))
myslím že je to velimi dobré :o)
no...jsou tematai, ke kterym se proste sprosta slova a nadavky nehodi...a tohle je myslim jedno z nich...
"jak jen jsem mohl nevidět
že Guinevere je kurva"
Teda, Dvojčátko... :-DDDDDDDDDDDDDD
Je to sice pravda, ale reona má v tomhle pravdu :-)