Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZeme mych snu
20. 08. 2004
5
0
7018
Autor
Mila_cik
Vůní jitra slunce vstává,
sen mi zmizel s tmou,
prahu ráno sbohem dává
s noční oblohou.
Oči už by vstávat chtěly,
slunce letmo obejmout,
a plátků růží pohled němý,
ten co nejde přehlédnout.
Vlahé trávě rosu vzít,
a tiše o ní hrát,
tak o téhle zemi každým ránem
nechávám si zdát.
Opravdu by se to dalo eště ňáko vyšperkowati..
něco mi tam chybí a nemůžu přijít na to co..
joo, už víííím..!! strašně by mě zajímalo, jak to tam vypadá..
tohle je hodně pocitový, mně tam schází nějakej popis, fakt..
jako že stromy sou zbarvený do všelijakých barev a pršijó to na vyšlapaný lesní cesty a takkk.. já totiž miluju PODZIM a teď sem nejradši f přírodě.. kdybych tak měl notebook a mohl napsat autentický dílo s mojí náladou, když sedím někde v podzimních krásách okolo.. huhůůůů, ale z5 k tvému dílku, to sem se nějak zakecal, viď?
Docela mě to zaujalo, každopádně posílám tIPek..*
Tak to je skvělé. Někdy to nechápu ani já sám, avšak to naštěstí není případ této ani předchozích poznámek.
Aha, tak to promiň. Já myslel, že jde o citoslovce zranění. Někdy vážně popletu všechno, avšak alespoň je zábava.Vale!
Aug: Přesně tak..aspoň se pobavíme..:-) i když si nedokážu představit, že píšu do Písmáka, že mě něco bolí..:-) Pa
Pleteš. Někdy jsou věci takové, jak vypadají. Jak řekl Sigmund Freud:"Někdy je doutník pouze doutník." Možná za tento malý komunikační šum mohu já, jelikož jsem tu kritiku psal v určitém vytržení a ještě k tomu v noci, což se na její formě nejspíš podepsalo.
Pěkné. Jednoho potěší, že se v dnešní moderní době ještě píšou tak nádherně souměrné klasické verše.
je to pěkný.... Zajímavej nápad... :o) jen si oprav zbohem na sbohem a bude vše v nejlepším pořádku... :o) *tipec*
Dekuju...:-)
Fakt je to se S-.......? Ja si nebyla jista..tak jo diky i za TIP..:-)
Nenapravitelná romantička...taky bych nejradši utek do takový země, ale nevim, jak dlouho bych tam vydržel, než by se mi zase začalo stýskat po ruchu nočních velkoměst.
Né...ta básnička se mi líbí, ale občas mívám podobný pocity, a myslím si, že se z toho dalo vytěžit ještě víc.