Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMeziživotí
Výběr: sleeping_beauty, Elyn, dream
17. 08. 2004
37
0
11699
Autor
Eilil
Až poslední kapka
zádušní voskovice
své teplo smění
s puntíkem večernice
stesané hřměním
vychladlé letem,
pak sklapne klapka
nad kabaretem.
Až nebude až…
Tehdy si navzdory
pozemním klimatům
rozsvětlím obzory
do jinoběla,
rozmotám závory
z prašného těla
a k hvězdným obratům
přidám své chvění,
ve znovu nabytém
bezednění.
Když čtu Tvé verše, je to jako kdybych se houpala na vlnách důvěrně známého světa, jako kdybych v sobě byla víc doma. Dík.
100x T
stewewonder
18. 05. 2005
Skoro jsem to nedokázal dočíst... skoro každé slovo na mě působilo, jako bych ho právě objevil.. moc krásně sepsáno.. všetně názvu... * díky :o)
Slůůůníčko
12. 12. 2004
Slůůůníčko.. :o) Ty si moc milééé sluníčko :o) i Tvůj nick se mi moooc líbí.. :o)
Jak sluníčka tak slůňata mám veleráda.. :o)
Hezké ... rozmotat závory .. taky jsem už rozmotával v básni závory:-) .. *!
vááážně :o)) tak to budu muset zkouknout.. :o)))
jsem to ale flink.. :o)
děkuji moc za návštěvu.. :o))) Cavalero.. :o)
vracím se, po včerejšku má pro mne další rozměr ... je opravdu nádherná, díky
Krásnoočko
16. 09. 2004
dream :o) děkuji mockrát za obrázek... :o)
to je moc milá ilustrace.. a tedy.. sedí.. :o)
dávno jsem se chtěla zeptat, kam na ty obrázky chodíš...
:o)
"...ve znovu nabytém bezednění."
TO JE PROSTĚ ÚŽASNÝ!
TIPTIPTIPAJEŠTĚJEDNOUTIP
stewewonder
19. 08. 2004
:o) děkuji moc za návštěvu.. a za to že jsi přečetl.. i když máš raději prózu :o)) a taky za ten tipek :o))) Stýví :o))))
Guy.. jsem moc ráda, že jsi napsal pár povzbudivých slov pod moji básničku.. :o) děkuji :o)))
to nejsou povzbudivá slova ... ta nepotřebuješ ... to je konstatování skutečnosti ... omlouvám se, že neumím hlubší kritiku, ač o ni stojíš :-)
jujky.. :o) to se vůbec neomlouvej.. já jsem moc ráda, že se Ti líbí.. :o) vážně.. já taky neumim hlubší kritiku... mě moc těší, že ses tu stavil.. :o)))
Rezavej řetěz :o) děkuji moc za návštěvu :o) já se taky s dovolením stavím :oú
Nevděčná.. :o) to je jenom sprívné.. objektivita muší bejt :o) taky se na Tebe ráda ještě podívám :o)
Sonet1 děkuji :o) Tvá návštěva je vždy něco úžasného.. :o) ať se jmenuješ jakkoli.. :o)
Vesuvanko.. děkuji :o) já jsem se taky děsně smála :o))) a směju se pořát, když si to tam znovu dosadím... .o)
dadiku moc děkuji za návštěvu.. s dovolením se na Tebe taktéž juknu.. :o)
tleskám... :o) eště že tam není zabednění... svádí to k tomu...:o) rozhodně t
no jo máš pravdu.. :o) a vážně by to vyznělo srandovně.. :o)))
děkuji Ti moc Nevděčná
Tak nějak...
No, je krásná...(nicméně to zabednění jsem si tam zkusil taky dát ...jsme všichni jako děti...) T*
Tleskam ti...je vynikajici...a o tom zabedneni uvazuj...
TIPik te nemine...Mil.
Synáčku :o) děkuji moc.. všichni jako děti.. to je moc prima.. :o)
Tomáši.. děkuji moc.. za takovou poklonu.. moc mě potěšila
Mila_ciku.. taky moc děkujiiii :o) zabedněním se poslední dobou skutečně dost zabývám :o)))))
Všem moc děkuji.. jste moc milý.. :o)
Rezavej_řetěz
17. 08. 2004
neděkuj, kdyby se mi to nelíbilo napíšu něco škaredého eilil... :o) taky se asi mrknu co si vymyslela dalšího úžasného, ale až zítra páč dnes ... dobrou noc strýčku Fido... :o)
teplo změní
za moji duši
voskovice kapne
nad kabaretem sklapne
bude už více
bělit tělo světlem
ve tmě
přenese chvění
do zapomnění_:-) sonet t*
Krásná, zajímavé metafory..... a dát tam zabednění... to mě tak rozesmálo...
díky a tip