Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKobra nešikovná
18. 08. 2004
26
12
13174
Autor
Kolouch
Cvičila kobra gymnastiku,
uštkla se při tom do jazyku.
Potom dělala atletiku,
zamotala se do uzlíku.
Když pak zkoušela cyklistiku,
najela s kolem do patníku
a teď už jen ve žlutým triku
houpe se doma na koníku.
12 názorů
Kobra tu vzbudila vážně rozruch...moc pěkná říkadla, být tebou, věnuji se jim.../T.
aleš-novák
11. 07. 2008Augustin_Šípek
11. 02. 2005
Z toho co znám od Peshaty, se mi Akvárko líbí nejvíc.
A dík moc za kladný ohlasy u mých dílek. Potěšilo.
super :) koukám že ta kobra, ve sportu je dobrá! Peshata :) jo! Akvárko! *t
Slůůůníčko
21. 11. 2004
...koukám, že jsi objevil nový živočišný druh...to je div, že z ní vůbec ještě něco zbylo :o)
Mamutě, je to sice nový druh, ale zamlčel jsem, že při gymnastice taky spadla obkročmo na hrazdu a při cyklistice si skřípla hemipenis do řetězu, takže mladé kobry nešikovné už nikdy nebudou. Smůla.
No ostatně, co budu mamutěti povídat o slepých cestách evoluce. Samo víš nejlíp, jaký to je vyhynout.
Není zač, trochu jsem brouzdala po autorech, kteří byli zrovna on-line ;o))
Swan: Se nezlobím. Cos mi sem napsala, se mi za 1. líbí, za 2. jsem si kvůli tomu rozšířil svůj hudební obzor o Peshatu.
A jsem taky samozřejmě rád, když se někdo zastaví a přečte. Díky.
Zatím jsem si stáhl O statečné žížale a Život je pes a přečet pár textů. A líbí. Z Protiklíšťové maj na stránkách bohužel jenom slova.
A když Peshata jsou, tak to jako znamená, že to něco znamená? Nebo to nic neznamená a prostě jenom jsou?
jejda mane, to je to hezký.Pracuji u dětí., tak jim to opíšu ať se taky něco nového naučí:o))
Krásnoočko
04. 09. 2004
Skvělý :) Rýmy nekolísají a vtip tomu také nechybí. Navíc upřesnění kategorie mluví za vše. T****
cherubinka
21. 08. 2004
:-))) to je super.. to jsem se nasmála.. opíšu to dětem... ne mým... ale opíšu.. super... *t*
Krásnoočko
19. 08. 2004Krásnoočko
18. 08. 2004
Skvěle # # # :-)))
Krásnoočko: já jsem si četl toho Voloďu.. no teda..:)), nemohl bych taky do fanklubu?:-)))