Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa okraji vesnice
19. 08. 2004
4
0
6715
Autor
tuleň
Kráčí had vesnicí, když potká hadici.
Přitulí se k hadici, co je v tamté vesnici.
Chladná je však hadice na okraji vesnice.
Hadovi to nevadí, však je taky studenokrevný.
Přitulí se k hadici, co je v tamté vesnici.
Chladná je však hadice na okraji vesnice.
Hadovi to nevadí, však je taky studenokrevný.
to je zaprvé účelová poezie a za druhé to bylo ještě z dob před tulením klubem
Sobí_Hnusec
25. 01. 2005
arien: nevím, jestli Ježíš je pitomost, ale jestli se to týká tohodle díla, tak díky :^)))
vozrala? rikam, ze kdo maze, ten jede... napis neco. noe taky chce, abych neco napsal, ch jo
tehotnej_hroch
01. 09. 2004tehotnej_hroch
01. 09. 2004
hroch: je to dvojsmysl, budu si delat co chci ve vsech smyslech, toho se neboj...
tehotnej_hroch
31. 08. 2004tehotnej_hroch
30. 08. 2004tehotnej_hroch
28. 08. 2004
No tuleňů kolem mne zas tolik nejni ... tenhle nick mi téměř dává jistotu, a nevymlouvej se, ani pohledů není tolik, hade. Překvapuješ.
Krásnoočko
20. 08. 2004
Krásnoočko: Díky za tip, s Noem nic společnýho nemám, teda až na jisté drobnosti jako že jsme ve stejném klubu, hady apod.
Krásnoočko
20. 08. 2004
přiznávám, už jsme se párkrát viděli, ale nikdy jsem netvrdil, že se neznáme... jsem psal, že máme společné jisté drobnosti...
:-) hehe tak to se bude libit Noemu1...jinak docela povedena, ne?
me pobavila...
Mám tě tuleni :-)))) klub
Tulení je mi povědomý. Napověz dál. Okruh tuleňů hadivých je poněkud široký - (jsi-li z něj, psalo Hádě že děkuje za pohled).
Tuleň bych byl, hadivý právě začínám... No a Háďat je po světě spousty a pohledů ještě víc...