Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOchladilo se
20. 08. 2004
30
1
11244
Autor
Craerassy
Zavírám dveře
tam kde jiní
potají kradou kliky
Nešeptej
neodezírám smutným
klaunům ze rtů
Nepřehlušuj
nedoslýchám něhu
Nedotýkej se
v koutech jsem
schoulená
Jeden z nás
trpívá láskou
a jeden
pravdomluvností
Ochladilo se
Chtěla bych
zamknout zdi
1 názor
tak akorát na mé rozpoložení, trochu bolí, přesto hladí po duši, žádná revolta, smíření - T
Než jsem sem dolistoval, zapomněl jsem, co jsem chtěl vyzdvihnout :)
Matně si ale uvědomuju, že jsem ji chtěl k oblíbeným.
Nepřijde mi smutná, jak tady mnozí píšou, snad jen rezignující.
není rezignující, Taitalo....taková já nejsem...pro mě je skoro vše výzvou..:-)
nebudu prvni, kdo rekne, ze z toho citi smutek...
nebudu prvni, kdo rekne, ze je skvela...
worry...asi z ní nejde mít dobrý pocit, psala jsem ji smutná a tak já většinou nepíšu...
Don´t_worry
28. 08. 2004
zdi nemívají klíčky ... :-)
jako když žloutne listí do krásy a ohřívá si dlaně o podzimní slunce ..
T.
Měl jsem chuť tady vypíchnout ty nejpůsobivější verše - jenže jsem zjistil, že tohle je jeden z řídkých případů, kdy bych musel zkopírovat všechno. Proto jenom vřelý dík za literární pošušňáníčko a obrovský tip.
Lasy...pročpak jsem tak dlouho neměla avízko od svého oblíbeného autora na nové dílko? Múza nelíbá...?:-)
Milá Crae... dovolím si tvrdit, že Tě tak (z jedné tisíciny) docela již znám. Neřekla jsi mi tou básní o sobě nic nového... to ne... asi bych ale nikdy nedokázal uvěřit... že to, co o Tobě vím... lze říci tak neuvěřitelně krásně...
Tvá svoboda Crae... je tou nejkrásnější... kterou znám... a taky nejvíc čestnou zdá se...
TIP (jako ta největší hora světa)... a také vřelý dík...!
Crae taky si v tobě rád počtu - to přeci víš (ačkoliv občas mám s tím problem) - a tohle se mi líbí - takže Tip - a nezlob se ale taky to na mě působí velice smutně - má to takový ten podzim nádech - víš jak to myslím ne? :)
Málokdy hledám výklady, co autor měl na mysli... nehledám je ani tady. Podstatné je, že jsem si našel svou polohu v básni. Že se tam vcítím a cítím. Že mne chvílemi mrazí. Nepřemýšlím, proč. Ne, nejsem kritik a neumím napsat v čem mne toto zaujme, ale je to moc dobré.. i když tip vlastně nepotřebuješ, nemohu nedat. A dík!
Trochu moc slov o pár řádcích...á propos, mimořádně hezkých...tedy krátce: LÍBÍ :o)) *t*
Milan_D_Nejedlý
20. 08. 2004
u většiny toho, co napíšeš, se bojím pohnout o kousek vedle, protože odtamtud bych to mohla chápat zase uplně jinak. Ale jedno mají všechny mé výklady k tobě společné...jsou tiché, jemné a velmi, velmi křehké***
raděj přilož na oheň :-) zahřeje víc, jako teplé lidské slůvko :-)
je to něžné a smutné a trochu taky nebezbečné tím vším varováním... nepoprvé mne to trošinku míjelo, ale napodruhé a napotřetí to bylo lepší... rád si tě čtu... i když zrovna náladu dobrou plnými hrstmi nerozdáváš... je to takové jemné smutnění :-)
na 100% jsem nerozluštil význam "kradených klik" ale jinak je to tematicky a zpracováním na tvé (slušné) úrovni. Snad jen ti smutní klaunové a choulení v koutech jsou známější - ale jak to jinak vyjádřit že? Těžký je úděl básníka
Nedoslýchám něhu
Nedotýkej se
v koutech jsem
schoulená
Ochladilo se
chtěla bych
zamknout zdi
Je krásná, tichá, jemná a smutná ... Zažehnout tak hřejivou jiskřičku , co pohladí smutnou duši...
Díky a veliký TIP i pro Tebe
JiKo...kliky jsi určitě pochopil...spoléhám na to:-)))...v koutě schoulená není strach...někdo tě může zahnat do koutů i jinak..
Ve zdi je díra je ve zdi je ve zdi
Je prázdná je díra je prázdná je
Hod kamenem neuvízne v ní
mi je z toho smutno z tebe
člověk se na něco zeptá a nedostane odpověď, kam ten svět spěje:-)))
ps: zahnání do koutů a schoulení se pojí na "účinek pravdomluvnosti" taxi to vykládám já. Co se týče klik fakt mě nenapadá přímý výklad. cítím, že vše je vázáno protikladem těch rozkazovacích způsobů a chápu zavírání, ale proč krást kliky? Jaký to asi má význam?
JiKo..ale no taaak...já to tak nemyslela přeci...hladím a smutně koukám...:-((
JiKo..hele...&*`````~~~~~~~****&&&&&&...tak..to jsou kytičky pro tebe:-)
tak jo.. ještě jednou kliknu :-)... opravdu se ochladilo... chuťovka :-) MOC
moje rty
kradou kliky
šeptají
přehlušují a dotýkají se
utrpení z tebe
v koutě
kde nelze okřát
ani spočinout
----------------
_:-) sonet t*
utrpení není tam
kde myslí jiní
to jenom ruce
protáhnout
a mysli klid dát
a klidně aťsi
začne tát
arthamir..:-)
příchuť má
smutek pravdy
a možná
byl jen čas
udělat pořádek
si kolem
a někdy trošku
v nás..:-)
okenním rámem
vlnovky kreslí
na nahá kolena spáčů
za zdí
studený měsíc
věčný potník
a zamyšleně
vymetá
pavučiny všech starých
známostí
:-)
dáváš mi kytky na hrob? Je krásné to pomyšlení, že na tebe někdo myslí i když už tu nejsi :)
JiKo...ježíši...já myslela pro radost...pak, kdo z nás nemá dnes svůj den:-)))
JiKo...ty si je tedy polož na hrom a já ti příště dám raději pytlík bonbónů:-))
tak na konec hrom nemám, mám jenom blesk :-)
miluju sisinky a pak takový ty citrónový tvrdý cucací, víš?
Craerassy
jsem moc ráda, že nejsi smutná... Tím obdivuhodnější je Tvoje báseň, kterou dokážeš vyjádřit tyto pocity....
JiKo..ještě vybírat si budeš..dostaneš karamelky nebo nugetku..vyber si:-))
...smutná není..., nevím, jak bych to řekl...popřemýšlím o tom...:-)
TIP ale každopádně...
JiKo...tak ty si nepřestaneš vymýšlet?!?! dostaneš dvě, ale už huš!!:-)))
Smlouvat mě dycky bavilo, když dostanu tři, tak sem přestanu psát blbosti :-)
JiKo...evidentně zkoušíš moji trpělivost!...tady máš TŘI nugetky a opovaž se pípnout!!!!!!!!!
Pišta_Hufnágl
20. 08. 2004pozorovatel
20. 08. 2004
pozorovatel..zavírám dveře právě patří k tomu ostatnímu...když se zavíráš před něčím, nepouštíš k sobě..je to tak?:-)