Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO psavé nemoci
28. 08. 2004
1
0
1495
Autor
Archangel_Manuel
Jsem grafoman. Vím to. Píšu protože musím. Píšu špatně. Nemám talent. Nemám vzdělání. Skoro nic nečtu. Ale čas od času prostě musím sednou ke kompu a něco ze sebe vyblejt. A pak to musím rychle dát na Písmáka, aby si to někdo přečetl, přestože vím, že to za nic nestojí. Ale musím psát a chci být čten, i když vím, že žádné ovace nesklidím.. Nezáleží mi na tom.. Jsem grafoman.
Zašel bych i k psychiatrovi, ale nevím, jak by reagoval. Není tady náhodou někdo, kdo se třeba zkoušel léčit? Nebo na to není diagnóza?
Miss_Armagedon
31. 08. 2004muflonšnek
31. 08. 2004
no ale teď si představ tu hrůzu! ty to o sobě víš. ale jsou kolem i lidi, který to o sobě nevědí! a to je pak teprve průs... problém :-))
héhe takovejch tu je lidí, ale neboj po čase se teprva ukáže a taky to chtění upadne trochu....
Řízek_avíz
29. 08. 2004
já bych ti poradil zdokonalovat se. Hlavně hodně číst a trochu se vzdělat v jazykovědě.
Milan_D_Nejedlý
28. 08. 2004
tak piš a neboj se toho. a až budeš mít 21 děl za který se nebudeš stydět a sklidí alespoň dvě úspěšné kritiky na Písmáku, potom jsi vyléčen a patříš mezi dobré autory. schválně si dáme závod, kdo z nás se tam dostane dřív...